ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۶۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۸ Yanshan Industrial Zone, Fangshan District, Beijing, ۱۰۲۵۰۲, China.
  • درباره ما : به عنوان پیشرو در تولید آسیایی چسب لمینیت و رزین برای جوهر ، متعهد شده است که یک شریک قابل اعتماد استراتژیک برای مشتریان باشد. اکنون بیشترین سهم بازار را در چین داریم و به بیش از ۵۰ کشور صادر می کنیم.با تشکر از کارخانه های هنر و سیستم تضمین کیفیت ، ما بیشترین ظرفیت را در آسیا داریم ، حداکثر ۶۰،۰۰۰ تن در سال ، که می تواند اطمینان حاصل کند که می توانیم محصولات با کیفیت ثابت را همانطور که ش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    به عنوان پیشرو در تولید آسیایی چسب لمینیت و رزین برای جوهر ، متعهد شده است که یک شریک قابل اعتماد استراتژیک برای مشتریان باشد. اکنون بیشترین سهم بازار را در چین داریم و به بیش از ۵۰ کشور صادر می کنیم.
    با تشکر از کارخانه های هنر و سیستم تضمین کیفیت ، ما بیشترین ظرفیت را در آسیا داریم ، حداکثر ۶۰،۰۰۰ تن در سال ، که می تواند اطمینان حاصل کند که می توانیم محصولات با کیفیت ثابت را همانطور که شما ترجیح می دهید ارائه دهیم. از طریق نوآوری های مداوم استعداد ما کارشناسان فنی ، ما خطوط تولید طیف گسترده ای را برای پاسخگویی به نیازها و برنامه های مختلف داریم ، می توانیم خدمات یک ایستگاه را برای مشتریان فراهم کنیم. و سیستم دقیق ایمنی محصول می تواند محصولات نهایی را با مقررات و قوانین دقیق در سراسر جهان تضمین کند.
    پشتیبانی فنی قوی همیشه بزرگترین نقطه قوت ماست. کارشناسان فنی و فروش ما متعهد به کمک به مشتریان برای مقابله با چالش های تولیدی ، ساده سازی عملیات و دستیابی به اهداف تجاری خود هستند.

    بستن
محصولات
چمن مصنوعی
مبلمان و مصالح ساختمانی