ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۶۸ Zhangqingtang Road, Qingshan Industrial Zone, Tonglu County, Hangzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : شرکت قطعات مغناطیسی ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت با تکنولوژی پیشرفته در سال ۲۰۰۵ در زمینه تولید و ساخت انواع مواد و محصولات آهنربای دائمی فلز ، مواد و محصولات مغناطیسی نرم ، اجزای مغناطیسی و موتورهای آهنربای دائمی تأسیس شده است. پس از تقریباً دو دهه توسعه ، این شرکت ویژگی های خاص خود را در تحقیقات مواد ، توسعه و تولید آهن ربا های دائمی ، آهن ربا های نرم و سری الکترومغناطیسی ایجاد کرده است. ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت قطعات مغناطیسی ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت با تکنولوژی پیشرفته در سال ۲۰۰۵ در زمینه تولید و ساخت انواع مواد و محصولات آهنربای دائمی فلز ، مواد و محصولات مغناطیسی نرم ، اجزای مغناطیسی و موتورهای آهنربای دائمی تأسیس شده است. پس از تقریباً دو دهه توسعه ، این شرکت ویژگی های خاص خود را در تحقیقات مواد ، توسعه و تولید آهن ربا های دائمی ، آهن ربا های نرم و سری الکترومغناطیسی ایجاد کرده است. ما طیف گسترده ای از مواد و اجزای مغناطیسی را برای خودرو ، لوازم الکترونیکی مصرفی ، ابزار قدرت ، رانندگی بدون سرنشین ، انرژی پاک ، هوا فضا و سایر زمینه ها ارائه می دهیم.
    با کیفیت قابل اعتماد و مبتنی بر توسعه و تحقیقات نوآورانه ، ما گواهینامه های و در کل ۹ اختراع ثبت اختراع و ۳۱ حق ثبت اختراع عملی را بدست آورده ایم. به منظور خدمت رسانی بهینه در بازارهای با رشد سریع خود ، ما مرکز تحقیق و توسعه استانی ژجیانگ ، ایستگاه کاری فوق دکترا ، م استانی تحقیق و توسعه را ایجاد کرده ایم تا به مشتریان خود راه حل های کامل از یک منبع واحد مانند شبیه سازی ، تولید سریع نمونه و اعتبار سنجی ، شناسایی حرفه ای را ارائه دهیم. و تجزیه و تحلیل و همچنین تولید انبوه سریع برای ارائه.
    از ابتدای تاسیس ، تیم ما متعهد شده است تا در کلیه صنایع راه حل های مغناطیسی حرفه ای و نوآورانه در اختیار مشتریان قرار دهد. ما به عنوان یکی از جامع ترین تولید کنندگان آهنربا در چین ، در تحقیق و توسعه کاربردها و فن آوری های آهنربا پیشرفت می کنیم ، که موقعیت بی بدیلی را در این بازار جهانی در حال تغییر به ما داده است.

    بستن