ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : Taoyuan North Road, Guangde Economic and Technological Development Zone
  • درباره ما : شرکت مواد جدید ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت علم و فناوری است که تحقیقات علمی ، توسعه ، تولید و فروش مواد عایق را ادغام می کند. این شرکت در منطقه توسعه اقتصادی و فناوری گوانگده استان آنهویی ، مجاور ژجیانگ و جیانگ سو واقع شده است و دارای موقعیت جغرافیایی برتر و حمل و نقل مناسب است.محصولات این شرکت عبارتند از: تخته عایق ، تابلو عایق ، تخته ضد استاتیک ، تخته یینگگانگ ، سنگ مصنوعی ، تابلو غیر ه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت مواد جدید ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت علم و فناوری است که تحقیقات علمی ، توسعه ، تولید و فروش مواد عایق را ادغام می کند. این شرکت در منطقه توسعه اقتصادی و فناوری گوانگده استان آنهویی ، مجاور ژجیانگ و جیانگ سو واقع شده است و دارای موقعیت جغرافیایی برتر و حمل و نقل مناسب است.
    محصولات این شرکت عبارتند از: تخته عایق ، تابلو عایق ، تخته ضد استاتیک ، تخته یینگگانگ ، سنگ مصنوعی ، تابلو غیر هالوژن ، پیش ساخته و تخته عایق.
    رنگ های محصول عبارتند از: (سبز آب) ، (زرد) ، (سیاه) ، و رنگ های دیگر نیز می توانند با توجه به نیاز مشتری تنظیم شوند.
    اندازه تخته عایق ها ۱۰۲۰ * ۱۲۲۰ میلی متر ، ۱۲۲۰ * ۲۰۴۰ میلی متر ، ۱۲۲۰ * ۲۴۴۰ میلی متر ، ۱۰۲۰ * ۲۰۴۰ میلی متر و تنها تخته بزرگتر ۱۲۲۰ * ۳۱۰۰ میلی متر در شرق چین است. ضخامت محصول را می توان از ۰.۱ ~ ۲۰۰ میلی متر تولید کرد. این شرکت مواد عایق با کیفیت بالا برای صنایع الکتریکی ، الکتریکی ، الکترونیکی و مکانیکی در داخل و خارج از کشور فراهم می کند. این شرکت "نقص صفر" در کیفیت محصول را دنبال می کند ، با ارائه مشاوره فنی به کاربران و بهبود عایق بندی محصول.
    این شرکت همیشه متعهد به "صداقت و امانتداری" به عنوان معیار خود بوده و بر اساس مفهوم "مبتنی بر کیفیت ، نگاه به آینده" ، به طور مداوم فن آوری ها و مفاهیم پیشرفته ای را در داخل و خارج از کشور کسب کرده و خود را وقف تحقیق و توسعه محصولات با تکنولوژی بالا از عایق الکترومکانیکی. اکنون محصولات تجاری به طور گسترده در دسترس هستند. به نفع شرکت های معروف چینی و خارجی برنده شد.

    بستن