ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : East industrial Zone, Anping, Hebei, China.
  • درباره ما : به عنوان تولید کننده متخصص در تولید و صادرات یک سری کامل از محصولات مش سیم. کالاهای ما بیش از ۶۰۰ نوع با مواد مختلف دارند ، محصولات عمده سیم فولادی با کربن بالا ، متوسط و کم و همچنین سایر محصولات سیم مانند مش فلزی منبسط شده ، مش فولادی تقویت شده ، مش گابیون ، سایه ، شبکه است. و غیره این سری از مشهای سیم به بازار اروپا ، آمریکا ، خاورمیانه ، روسیه ، هند و غیره صادر می شوند.ما ساخت سفارشی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    به عنوان تولید کننده متخصص در تولید و صادرات یک سری کامل از محصولات مش سیم. کالاهای ما بیش از ۶۰۰ نوع با مواد مختلف دارند ، محصولات عمده سیم فولادی با کربن بالا ، متوسط و کم و همچنین سایر محصولات سیم مانند مش فلزی منبسط شده ، مش فولادی تقویت شده ، مش گابیون ، سایه ، شبکه است. و غیره این سری از مشهای سیم به بازار اروپا ، آمریکا ، خاورمیانه ، روسیه ، هند و غیره صادر می شوند.
    ما ساخت سفارشی را انجام می دهیم و می توانیم خدمات نصب شده با کیفیت بالا را برای مشتریان فراهم کنیم. ما افتخار می کنیم که دانش و تجربه ما منجر به ارائه محصولات با کیفیت بالا ، به موقع - همیشه می شود. ما از ایده تا ایجاد اولین نمونه تا تحویل نهایی از نزدیک با شما کار خواهیم کرد.

    بستن