ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۷۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Qinke Village,Jincheng street,Lin'An city City: Hangzhou ,China
  • درباره ما : شرکت کابل نوری ، با مسئولیت محدود در حومه زیبای غربی شهر واقع شده است ، در غرب میانه از سفر ژجیانگ طلا ، موقعیت جغرافیایی ، حمل و نقل ، ارتباطات بسیار راحت است.شرکت ما در سپتامبر ۱۹۹۴ تاسیس شده است ، یک شرکت جامع درگیر در ساخت کابل تلویزیون و ارتباطات ساخت کابل نوری و پشتیبانی از جوشکاری ساخت و ساز است ، شرکت حسن نیت نمایش است ، شرکت رشد و شرکت اعتباری سطح توسط مالی است مسساتشرکت ما تجهی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت کابل نوری ، با مسئولیت محدود در حومه زیبای غربی شهر واقع شده است ، در غرب میانه از سفر ژجیانگ طلا ، موقعیت جغرافیایی ، حمل و نقل ، ارتباطات بسیار راحت است.
    شرکت ما در سپتامبر ۱۹۹۴ تاسیس شده است ، یک شرکت جامع درگیر در ساخت کابل تلویزیون و ارتباطات ساخت کابل نوری و پشتیبانی از جوشکاری ساخت و ساز است ، شرکت حسن نیت نمایش است ، شرکت رشد و شرکت اعتباری سطح توسط مالی است مسسات
    شرکت ما تجهیزات پیشرفته تولید و آزمایش را دارد ، کارشناسان ارتباطات نوری کمک هزینه شورای ایالتی را به عنوان مهندسین اصلی استخدام می کند ، خروجی ۱۰۰۰۰۰۰ کیلومتر طول کابل هر ساله ، تمام عملکرد محصولات ، شاخص ها مطابق با استانداردهای صنعت و استانداردهای جهانی است. محصولات اصلی از سیستم تأیید اعتبار بین المللی عبور کرده و گواهینامه را از آن خود کرده اند. شرکت ما دارای همکاری طولانی مدت نصب شده با سامسونگ کره جنوبی و پکن است. و با گروه هایی که برای سه اپراتور بزرگ کابل فیبر نوری تولید می کنند همکاری کرد و ستایش های بلند مداوم همه شرکا را به دست آورد.
    شرکت ما به طور فعال در همکاری چینی و خارجی با اعتبار عالی شرکت ، قدرت تحقیق قوی ، سیستم مدیریت کامل ، کانال بازاریابی بالغ و سیستم خدمات خوب در آینده شرکت خواهد کرد ، به توسعه ارتباطات چین و پیشرفت اقتصاد ملی کمک می کند. ماموریت شرکت ما: " کیفیت امروز بازار فرداست "

    بستن