ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۸۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : ROOM ۷۳۰, BLOCK A, JIUWU INTERNATIONAL BUILDING,NO.۵۹۸,JIANGNAN ROAD, NINGBO, ZHEJIANG, CHINA .
  • درباره ما : شرکت گریتینگ نینگبو ، با مسئولیت محدود یک شرکت حرفه ای در زمینه تحقیق و توسعه ، طراحی ، گریتینگ فولادی ، زمینه گریتینگ است. با داشتن فلسفه ابتکاری و عملی ، توسعه علمی ، مطابق با معیار ، توری های فولادی ، کف پله ها ، توری های فولادی مرکب ، توری های فایبرگلاس ، گودال زهکشی / پوشش ترانشه ها ، نرده ها و ستون ها ، و غیره را فراهم می کند. محصولات آن به طور گسترده ای در نفت استفاده می شود ، صنا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت گریتینگ نینگبو ، با مسئولیت محدود یک شرکت حرفه ای در زمینه تحقیق و توسعه ، طراحی ، گریتینگ فولادی ، زمینه گریتینگ است. با داشتن فلسفه ابتکاری و عملی ، توسعه علمی ، مطابق با معیار ، توری های فولادی ، کف پله ها ، توری های فولادی مرکب ، توری های فایبرگلاس ، گودال زهکشی / پوشش ترانشه ها ، نرده ها و ستون ها ، و غیره را فراهم می کند. محصولات آن به طور گسترده ای در نفت استفاده می شود ، صنایع شیمیایی ، حفاظت از محیط زیست ، نیروگاه های برق ، داروسازی ، چاپ و رنگرزی ، تهیه آب ، آبرسانی و زهکشی ، حمل و نقل و سایر صنایع.
    این شرکت با داشتن ده سال تجربه مدیریت حرفه ای و تولید در جوشکاری فولاد گریتینگ پرس ، یکی از معدود شرکت هایی است که دارای فن آوری تخته فولادی تخت و گریتینگ فولاد گالوانیزه در صنعت است. منابع فراوان ، تیم ماهر و سطح بالای مدیریتی ، آن را سریعترین توسعه یافته و بالقوه ترین تامین کننده محصولات رنده می کند.
    شرکت نینگبو فولاد گریتینگ شرکت با مسئولیت محدود به شدت مدیریت نام تجاری "ارزش ساخت کیفیت ، نوآوری پیشرو در آینده" را دنبال می کند ، تا مشتریان را با تضمین کیفیت بالا ، طراحی ، محاسبه مکانیک ، خدمات جمع آوری داده ها ارائه دهد. با محصولات و خدمات با کیفیت بالا ترکیب شده ، این محصول توسط مشتریان در سراسر جهان به خوبی شناخته شده است. محصولات به کشورهای مختلف و از جمله کره جنوبی ، سنگاپور ، تایلند ، استرالیا ، فرانسه ، کنیا و غیره صادر شده است.

    بستن