ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۰۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۷۰۵, Building ۲, Lane ۵۱, Longcao Road Xuhui District, Shanghai, China (Mainland)
  • درباره ما : شانگهای اخبار مواد و فناوری شرکت ، آموزشی ویبولیتین ، یک شرکت فناوری مدرن است. سلف آن در سال ۲۰۰۸ در استان نانتونگ جیانگ سو تاسیس شد. به دلیل نیازهای توسعه تجارت ، شانگهای نیوز در ژانویه ۲۰۱۷ تأسیس شد.این شرکت عمدتا (پلی اورتان) ، (پلیمر وینیل) ، میکروفیبر ، جیر ، چرم گاو تولید و تجارت می کند. این محصولات به طور گسترده ای در فضای داخلی خودرو ، مبلمان ، دریایی ، اثاثه یا لوازم داخلی ، مرا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شانگهای اخبار مواد و فناوری شرکت ، آموزشی ویبولیتین ، یک شرکت فناوری مدرن است. سلف آن در سال ۲۰۰۸ در استان نانتونگ جیانگ سو تاسیس شد. به دلیل نیازهای توسعه تجارت ، شانگهای نیوز در ژانویه ۲۰۱۷ تأسیس شد.
    این شرکت عمدتا (پلی اورتان) ، (پلیمر وینیل) ، میکروفیبر ، جیر ، چرم گاو تولید و تجارت می کند. این محصولات به طور گسترده ای در فضای داخلی خودرو ، مبلمان ، دریایی ، اثاثه یا لوازم داخلی ، مراقبت های سالم ، صندلی ماساژ ، کیف ، لباس ، بسته بندی صنعتی و سایر محصولات مرتبط استفاده می شود. این شرکت دارای یک تیم فنی حرفه ای است ، که می تواند خدمات کامل فنی را به مشتریان ارائه دهد. پس از نه سال انباشت ، محصولات ما به طور گسترده ای در و سایر مارک های معروف استفاده شده است. محصولات ما همچنین در داخل فروخته می شوند و مورد استقبال مشتریان خارجی قرار می گیرند.
    شرکت ما از قوانین "پایلوت علم و فناوری ، کیفیت اول" پیروی می کند و با محصولات با کیفیت بالا ، تحویل سریع و فناوری حرفه ای به مشتریان خدمات ارائه می دهد.

    بستن