ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۵۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱ Huaxing Road, Guazhou Town, Yangzhou, Jiangsu, China
  • درباره ما : شرکت صنعت یانگژو ، آموزشی ویبولیتین آیا یک تامین کننده طلا برای چکمه های نظامی است که در سال ۱۹۸۴ تاسیس شده است و به مشتریان از سراسر جهان مانند اروپا ، آمریکای شمالی ، روسیه و ... خدمات ارائه می دهد. ما با ارائه چکمه های مختلف نظامی مردانه ، از جمله چکمه های ارتش ، چکمه های جنگی ، چکمه های صحرا ، چکمه های تاکتیکی ، چکمه های پلیس و غیره ، به خود می بالیم.یک سری کامل از چکمه های نظامی در ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنعت یانگژو ، آموزشی ویبولیتین آیا یک تامین کننده طلا برای چکمه های نظامی است که در سال ۱۹۸۴ تاسیس شده است و به مشتریان از سراسر جهان مانند اروپا ، آمریکای شمالی ، روسیه و ... خدمات ارائه می دهد. ما با ارائه چکمه های مختلف نظامی مردانه ، از جمله چکمه های ارتش ، چکمه های جنگی ، چکمه های صحرا ، چکمه های تاکتیکی ، چکمه های پلیس و غیره ، به خود می بالیم.
    یک سری کامل از چکمه های نظامی در انواع رنگها ، سبک ها و مواد از جمله چرم کامل ، چرم گاو شکافته ، چرم ، الیاف شیمیایی و غیره ارائه می دهد. کارکنان فروش و تحقیق و توسعه ما همیشه آماده هستند تا به شما در انتخاب محصولات مناسب برای بازار کمک کنند و نمونه هایی از محصولات ما را برای ارزیابی به شما ارائه دهند.
    ما در تلاش می کنیم بالاترین سطح خدمات به مشتری ، قیمت های رقابتی ، تحویل به موقع و یک محصول جامع و کاملاً مهندسی ارائه دهیم. رضایت شما اولویت اصلی ماست!

    بستن