ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۰۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۱۰۰,Xiangyun Road,Hi-Tech Park,Ningbo,China(۳۱۵۰۴۰)
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد ، محلی در نینگبو ، چین ، یک تولید کننده حرفه ای در مقیاس بزرگ از انواع ماشین آلات ریخته گری و پلاستیک تزریق ماشین آلات ، ادغام توسعه و تولید با هم است. کارخانه های اصلی سرمایه گذاری ما ماشین ریخته گری مارک هستند ، ماشین قالب گیری تزریق پلاستیک با نام تجاری ، ژجیانگ ، با سالها تجربه ، ما محلول کاملاً ماشین آلات ریخته گری قالب و ماشین قالب گیری تزریق پلاستیک را ارائه م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد ، محلی در نینگبو ، چین ، یک تولید کننده حرفه ای در مقیاس بزرگ از انواع ماشین آلات ریخته گری و پلاستیک تزریق ماشین آلات ، ادغام توسعه و تولید با هم است. کارخانه های اصلی سرمایه گذاری ما ماشین ریخته گری مارک هستند ، ماشین قالب گیری تزریق پلاستیک با نام تجاری ، ژجیانگ ، با سالها تجربه ، ما محلول کاملاً ماشین آلات ریخته گری قالب و ماشین قالب گیری تزریق پلاستیک را ارائه می دهیم.
    در حال حاضر ، ماشین آلات در حال حاضر به آمریکا ، کره جنوبی ، روسیه ، هند ، ترکیه ، ایتالیا و ۲۰ کشور دیگر صادر می شود. شرکت ما همیشه بر تحقیق ، توسعه و نوآوری متمرکز بوده است.
    "قیمت مناسب ، محصولات با کیفیت بالاتر و خدمات خوب" را اصل ما می داند. ما امیدواریم که برای توسعه و مزایای متقابل با مشتریان بیشتری همکاری کنیم. ما از خریداران بالقوه استقبال می کنیم تا با ما تماس بگیرند.

    بستن