ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۳۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۸, Biyun Rd, Fuqiao Town, Taicang, Jiangsu Province, China
  • درباره ما : ما به طور حرفه ای بر نوآوری ، طراحی ، ساخت و فروش تجهیزات متالورژی مانند: خط آسیاب لوله ، خط برش و برش به طول ، دستگاه رول تشکیل و همچنین مواد مرتبط تمرکز می کنیم.بر اساس تجربه غنی و دانش فنی و فنی تیم حرفه ای در صنعت پردازش ورق ، ما برای ارائه راه حل یکپارچگی و پروژه کلید در دست برای مشتریان خود ، شامل تجزیه و تحلیل بازار ، طراحی و ساخت ماشین ، آزمایش ، حمل و نقل ، نصب و راه اندازی ، آم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما به طور حرفه ای بر نوآوری ، طراحی ، ساخت و فروش تجهیزات متالورژی مانند: خط آسیاب لوله ، خط برش و برش به طول ، دستگاه رول تشکیل و همچنین مواد مرتبط تمرکز می کنیم.
    بر اساس تجربه غنی و دانش فنی و فنی تیم حرفه ای در صنعت پردازش ورق ، ما برای ارائه راه حل یکپارچگی و پروژه کلید در دست برای مشتریان خود ، شامل تجزیه و تحلیل بازار ، طراحی و ساخت ماشین ، آزمایش ، حمل و نقل ، نصب و راه اندازی ، آماده هستیم. ، آموزش و خدمات پس از فروش و غیره
    ماموریت ما این است که ماشین آلات بسیار واجد شرایط با قیمت مناسب ، تحویل به موقع ، کمیسیون عالی دستگاه و خدمات جامع پس از فروش را ارائه دهیم.
    ما با بسیاری از مشتریان با ارزش در سراسر جهان ، به طور عمده در جنوب شرقی و جنوب آسیا ، خاورمیانه ، اروپا ، آفریقا و آمریکای جنوبی و غیره ، روابط تجاری عالی برقرار کرده و حفظ کرده ایم. ما صمیمانه از دوستان و همه کسانی که علاقه مند به ما هستند دعوت می کنیم ماشین آلات و خدمات برای آمدن به چین و بازدید از امکانات ما.

    بستن
محصولات
آسیاب لوله API/ERW TG325
آسیاب لوله API/ERW TG219
آسیاب لوله مربع