ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۰۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۲۰۰m south of Madian village, Anping County
  • درباره ما : شرکت تولیدی مش سیم ، در آنپینگ ، زادگاه صفحه ابریشم واقع شده است. پس از چندین سال فعالیت و توسعه مداوم ، شرکت ما به یک شرکت صنعتی تبدیل شده است که طراحی ، توسعه ، ساخت و فروش را ادغام می کند.شرکت ما عمدتا محصولات مش سیم تولید می کند: شبکه قلاب ، توری محافظ ، طناب خار تیغه ، مش فولاد ضد زنگ ، توری فولادی و سایر محصولات. با پیشرفت تکنولوژی تولید ، انواع مشهای مفتولی تولید شده توسط این شرکت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی مش سیم ، در آنپینگ ، زادگاه صفحه ابریشم واقع شده است. پس از چندین سال فعالیت و توسعه مداوم ، شرکت ما به یک شرکت صنعتی تبدیل شده است که طراحی ، توسعه ، ساخت و فروش را ادغام می کند.
    شرکت ما عمدتا محصولات مش سیم تولید می کند: شبکه قلاب ، توری محافظ ، طناب خار تیغه ، مش فولاد ضد زنگ ، توری فولادی و سایر محصولات. با پیشرفت تکنولوژی تولید ، انواع مشهای مفتولی تولید شده توسط این شرکت به سطح بهتری رسیده اند. این محصولات به بیش از ده کشور و منطقه صادر می شود و کیفیت آن باعث تحسین مشتریان شده است.
    از زمان تاسیس شرکت ما ، ما با موفقیت به پویایی بازار پی برده ایم ، استراتژی سازمانی را برای پاسخگویی به تقاضای بازار در حال تغییر مشتری تنظیم کرده ایم و تیم خوبی را برای ارائه مناسبت های مختلف و راه حل های سیستم محافظت از امنیت در سراسر سال در اختیار مشتریان قرار داده ایم. . محصولات ما دارای مزایای ضد خوردگی ، ضد پیری ، مقاومت در برابر اسید و قلیا ، عدم محو شدن ، سطح صاف و روشن ، ظاهر زیبا و نصب آسان ، زیبا و سخاوتمندانه ، دنیای رنگارنگ را تزئین می کنند. این محصولات نه تنها به بیش از ۳۰ استان و مناطق خودمختار در چین فروخته می شوند ، بلکه به اروپا ، آمریکا ، آسیای جنوب شرقی ، خاورمیانه ، استرالیا و سایر کشورها و مناطق نیز صادر می شوند.
    کارکنان شرکت ما با تکیه بر فناوری و تجهیزات خوب صنعت ، کیفیت عالی محصول ، مفهوم خدمات با بازده بالا ، برای برنده شدن سهم بازار ، همگام شدن با سرعت زمان ، کیفیت عملی ، متحد و با استفاده از سبک کاری دقیق ، پیش می روند که ما موقعیت برنده خود را ایجاد کرده ایم. محصولات ما را انتخاب کنید ، حرکت هوشمندانه شماست ، از کاربران برای بازدید و پرس و جو استقبال می کنید ، تا درک بیشتری از محصولات ما ، سود متقابل ، ایجاد درخشان داشته باشید.
    شرکت ما از فلسفه تجارت "در نظر گرفتن مشتری به عنوان مرکز ، قیمت پایین و کیفیت بالا به عنوان پایه ، خدمات بهتر به عنوان وسیله و رضایت مشتری به عنوان هدف" پیروی می کند. ما قاطعانه معتقدیم که هر محصولی تبلیغاتی است و با قیمت مناسب تر ، تجهیزات فنی بهتر و خدمات پس از فروش عالی اعتماد کاربران را جلب می کنیم. ما صمیمانه امیدواریم که با مشتریان جدید و قدیمی همکاری و ارتباط برقرار کنیم ... شرکت ما از ایده "مردم گرا" و "ابتدا فضیلت و بعداً سود می برد" طرفداری می کند. ما به اصل بازار "همکاری صادقانه" و "سود متقابل" پایبند هستیم. ما مایل به همکاری با شما برای ایجاد آینده بهتر و کمک به ساخت سرزمین مادری هستیم. به گرمی از مشتریان برای مذاکره در مورد تجارت استقبال می کنیم ، مایل به همکاری با مشتریان برای ایجاد فردایی بهتر!

    بستن