ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۶۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Unit ۱۲۰۳, MC Mansion, No.۳۸۵ Tianzhi Road, ShouNan Street, Yinzhou District, Ningbo ۳۱۵۱۹۴, China
  • درباره ما : که در سال ۲۰۱۴ تاسیس شده است ، با سرمایه ثبت شده مدت طولانی متعهد به تقسیم بازار است که در حال حاضر شامل لوازم جانبی ، گلها ، قطعات فلزی غیر استاندارد است.هنگامی که اینونیون برای اولین بار تاسیس شد ، به ارائه خدمات متنوع و جامع تجارت به مشتریان پایبند بود. با توسعه مداوم شرکت ، ما مفهوم اصلی شرکت را اصلاح کرده ایم: همکاری برد-برد.در ابتدای سال ۲۰۲۰ نام شرکت انگلیسی به تغییر یافت ، این به ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    که در سال ۲۰۱۴ تاسیس شده است ، با سرمایه ثبت شده مدت طولانی متعهد به تقسیم بازار است که در حال حاضر شامل لوازم جانبی ، گلها ، قطعات فلزی غیر استاندارد است.
    هنگامی که اینونیون برای اولین بار تاسیس شد ، به ارائه خدمات متنوع و جامع تجارت به مشتریان پایبند بود. با توسعه مداوم شرکت ، ما مفهوم اصلی شرکت را اصلاح کرده ایم: همکاری برد-برد.
    در ابتدای سال ۲۰۲۰ نام شرکت انگلیسی به تغییر یافت ، این به معنای متحد شدن با مشتریان ، کارمندان و تأمین کنندگان ، متحد کردن همه ما ، همکاری و پیروزی مشترک است و همچنین به این معنی است که ما یک شرکت تجارت بین المللی متنوع ، پلت فرم و بین المللی هستیم ...
    شرکت ما محصولات متنوعی را ارائه می دهد که می تواند نیازهای متنوع شما را برآورده کند. ما از زمان تأسیس شرکت به اصول مدیریت "ابتدا کیفیت ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" پایبند بوده ایم و همیشه تمام تلاش خود را می کنیم تا نیازهای بالقوه مشتریان خود را برآورده کنیم. شرکت ما صمیمانه مایل است با همکاری شرکتهایی از سراسر جهان برای تحقق یک وضعیت برنده ، به دلیل پیشرفت روند جهانی سازی اقتصادی با قدرت مقاومت ناپذیر.
    ما از سال ۲۰۱۲ با گلهایی روبرو هستیم که ۸ سال تجربه صادرات دارند. ما به عنوان یکی از تولید کنندگان و صادر کنندگان گل در چین ، بیش از ۱۰۰ تأمین کننده همکاری داریم ، بیش از ۲۰۰ مورد را در بیش از ۱۰۰ کشور به مشتریان عرضه می کنیم و ۸۰٪ مشتریان از اروپا ، آمریکا ، ژاپن هستند. ما نه تنها فرایند عملیاتی استاندارد ، سیستم کنترل کیفیت دقیق ، خدمات پس از فروش خوب ، بلکه خدمات سفارشی نیز برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان مختلف داریم.

    بستن