ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
GUANGDONG XIN CHUANG NEW MATERIAL TECHNOLOGY CO., LTD
  • تعداد بازدید : ۴۱۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۵۲۸۲۴۴,Eastern Industrial Zone,Lishui Town, Nanhai District
  • درباره ما : یکی از قدیمی ترین و بزرگترین مارک های تولید کننده و ورق های پتگ ، متعهد به تحقیق و تولید تخته تزئینی سازگار با محیط زیست است.مبتنی بر درک سبک زندگی در خانه مبلمان مدرن مبلمان تزئینی است.از زمان تأسیس آن ، ، یکی از تولیدکنندگان ورق اکریلیک با تلاش بی وقفه همه کارکنان ، پایه خوبی برای توسعه بلند مدت ایجاد کرده است.ما همیشه به استراتژی کسب و کار توسعه مداوم ، پیروی از اصل مردم گرا پایبند هس ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یکی از قدیمی ترین و بزرگترین مارک های تولید کننده و ورق های پتگ ، متعهد به تحقیق و تولید تخته تزئینی سازگار با محیط زیست است.
    مبتنی بر درک سبک زندگی در خانه مبلمان مدرن مبلمان تزئینی است.
    از زمان تأسیس آن ، ، یکی از تولیدکنندگان ورق اکریلیک با تلاش بی وقفه همه کارکنان ، پایه خوبی برای توسعه بلند مدت ایجاد کرده است.
    ما همیشه به استراتژی کسب و کار توسعه مداوم ، پیروی از اصل مردم گرا پایبند هستیم. با معرفی مداوم تجهیزات پیشرفته اتوماتیک خارجی و نوآوری مداوم ، ریشه پایدار در شرکت های خصوصی گوانگدونگ دارد و مارک خود را هم در چین و هم بازارهای بین المللی راه اندازی کرده است.
    با گذشت سالها ، با فناوری پیشرفته ، مزایای محصول و قدرت سرمایه قوی ، گروه به یکی از بزرگترین تامین کنندگان مواد پانل درب کابینت آشپزخانه در جهان تبدیل می شود. تخته های و مد با کیفیت بالا به طور گسترده ای در صنعت مواد پانل تزئینی پذیرفته شده اند ، از شهرت بالایی در داخل و خارج از کشور برخوردار هستند.

    بستن
محصولات
اولین تولید کننده ام دی اف سوپر مات و نرم لمسی چین در سال FY035
ام دی اف سوپر مات و نرم لمسی برای پنل تزئینی دیوار FY036
رنگ‌های مرمر پایه سفید ZHUV با پوشش فوق‌العاده مات و لمس نرم FY031
برد mdf فوق العاده مات و لمسی نرم zhihua برای درب مبلمان FY037
zh تخته ام دی اف نرم لمسی مرمر رنگ FY030
ZHUV Off white Base Color With super matt surface finish FY032
برد Mdf فوق مات مرمر مشکی ZHUV FY033
تخته ام دی اف فوق مات و نرم لمسی