ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۱۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۳۰۹ Huanghai Rd, Xinbei District, Changzhou City
  • درباره ما : در سال ۱۹۸۰ تأسیس شد. تکنولوژی تولید از شرکت اسكات بادر انگلیس در سال ۱۹۶۶ برای تولید رزین پلی استر غیراشباع برای صنایع پلاستیك تقویت شده با فایبرگلاس داخلی وارد شد. ما به عنوان یک شرکت با تکنولوژی بالا در استان جیانگ سو ، علاوه بر تأیید ، برای تشک رشته ای فایبرگلاس و رزین ژلکت ، گواهینامه را نیز دریافت کرده ایم.با تولید انواع مختلف روور فایبرگلاس ، روینگ بافته شده فایبرگلاس ، حصیر رشته ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۹۸۰ تأسیس شد. تکنولوژی تولید از شرکت اسكات بادر انگلیس در سال ۱۹۶۶ برای تولید رزین پلی استر غیراشباع برای صنایع پلاستیك تقویت شده با فایبرگلاس داخلی وارد شد. ما به عنوان یک شرکت با تکنولوژی بالا در استان جیانگ سو ، علاوه بر تأیید ، برای تشک رشته ای فایبرگلاس و رزین ژلکت ، گواهینامه را نیز دریافت کرده ایم.
    با تولید انواع مختلف روور فایبرگلاس ، روینگ بافته شده فایبرگلاس ، حصیر رشته ای خرد شده فایبرگلاس و حصیر دوخته شده از دوخت فایبرگلاس ، ما ظرفیت تولید سالانه ۲۰۰۰۰ تن متریک داریم. در همین حال ما همچنین رزین ژلکات ، خمیر رنگ ، سخت کننده ، تسریع کننده ، تولید می کنیم. سری سوم ما محصولات مانند برج خنک کننده ، مخازن ذخیره سازی ، لوازم جانبی خودرو و صندلی های است. آخرین خطی که ما درگیر آن هستیم ، مصالح پروژه حمل و نقل ، از جمله شبکه های شیشه ای فایبرگلاس ، شبکه های ژئوگرید پلی و تخته های ضد ترکیب است.
    پس از دریافت مجوز صادرات در سال ۱۹۹۹ ، در سالهای اخیر میزان فروش خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده ایم. با فروش سالانه ۵۰،۰۰۰ و ۰۰۰ $ ، فروش خارج از کشور ۱۰ درصد از خط اصلی ما در سال ۲۰۰۳ را تشکیل می دهد. اکنون بازارهای مهم بین المللی شامل اروپا ، ایالات متحده ، کره ، ژاپن ، آسیای جنوب شرقی و خاورمیانه است.
    با بیش از ۱۳۰۰ کارمند از جمله ۴۲۰ کارمند فنی و مدیریتی ، ما به عنوان پژوهشگاه مواد اولیه در استان مورد ستایش قرار گرفته ایم. به منظور اطمینان از انطباق با بالاترین استانداردهای کیفیت ، ما همچنین با سایر موسسات تحقیق و توسعه در چین و خارج از کشور روابط همکاری برقرار کرده ایم.
    تیانما به عنوان یک پیشگام در صنعت مواد چین ، بر اصل "ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان ، ایجاد فرصت برای کارمندان ، ایجاد رفاه برای جامعه" کار می کند. اگر به هر یک از محصولات ما علاقه مند هستید ، دریغ نکنید از طریق ایمیل ، تلفن یا نمابر با ما تماس بگیرید.

    بستن