ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۳۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۸۰۹, Building ۱, Lane ۱۱۱, Luxiang Road, Baoshan,District, Shanghai, ۲۰۱۹۰۷, P.R.China.
  • درباره ما : شرکت ارائه دهنده مواد بسیار حرفه ای است که برای تبلیغات ، چاپ دیجیتال و ساخت و ساز استفاده می شود. طی تقریباً ۱۰ سال توسعه ، ما محصولات خود را با موفقیت به بیش از ۹۰ کشور در شش قاره فروخته ایم. ما متعهد هستیم که کیفیت پایدار و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم! ما با دقت به صدای مشتری گوش می دهیم ، در حالی که همیشه آنچه را که به مشتری قول داده ایم دقیقاً انجام می دهیم.ما بسیار خو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ارائه دهنده مواد بسیار حرفه ای است که برای تبلیغات ، چاپ دیجیتال و ساخت و ساز استفاده می شود. طی تقریباً ۱۰ سال توسعه ، ما محصولات خود را با موفقیت به بیش از ۹۰ کشور در شش قاره فروخته ایم. ما متعهد هستیم که کیفیت پایدار و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم! ما با دقت به صدای مشتری گوش می دهیم ، در حالی که همیشه آنچه را که به مشتری قول داده ایم دقیقاً انجام می دهیم.
    ما بسیار خوش شانس هستیم که تیم بسیار خوبی در اینجا داریم ، آنها همیشه بسیار پرانرژی ، سخت کوش و بسیار فداکار هستند. به همین دلیل است که در سالهای گذشته می تواند خیلی سریع پیشرفت کند و به دستاوردهای چشمگیر پاداش دهد!

    بستن
محصولات
چاپ وینیل و وینیل رنگی
فیلم لمینیت سرد و یک طرفه
فیلم با نور پس زمینه و فیلم PET
کاغذ و کاغذ دیواری PP
ورق بازتابی
دکوراسیون و حفاظت
بوم مبتنی بر حلال
بوم بر پایه آب
بوم با چسب
نساجی سابلیمیشن
برزنت پی وی سی
برزنت پلی اتیلن