ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۲۳۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-کیلومتر ۱۴ اتوبان تهران – کرج-شهرک پیکان شهر-ساختمان سمند ۶-طبقه هفتم
  • درباره ما : شرکت سمندریل یکی از شرکت های تابعه گروه صنعتی ایران خودرو و متعلق به شرکت خدمات صنعتی ایران خودرو (ایسیکو) می باشد. اجرای پروژه های حمل و نقل محمولات ریلی، جاده ای ،دریایی و ترکیبی در سطح ملی و بین المللی و همچنین خدمات انبارداری از مهمترین فعالیت های این شرکت به شمار می رود. توفیق در این امر مهم در سایه استفاده بهینه از نیروی انسانی توانمند، تجهیزات ، امکانات و بهره گیری از ظرفیتهای گرو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت سمندریل یکی از شرکت های تابعه گروه صنعتی ایران خودرو و متعلق به شرکت خدمات صنعتی ایران خودرو (ایسیکو) می باشد. اجرای پروژه های حمل و نقل محمولات ریلی، جاده ای ،دریایی و ترکیبی در سطح ملی و بین المللی و همچنین خدمات انبارداری از مهمترین فعالیت های این شرکت به شمار می رود. توفیق در این امر مهم در سایه استفاده بهینه از نیروی انسانی توانمند، تجهیزات ، امکانات و بهره گیری از ظرفیتهای گروه صنعتی و واحدهای تحت پوشش آن تحقق یافته است که این پشتوانه مستحکم شرکت سمندریل را قادر می سازد کلیه خدمات لجستیک و انبارداری را به مناسبترین شکل و خدمات  حمل و نقل انواع کالا را به صورت Door To Door در اقصی نقاط منطقه و برای کلیه مشتریان داخلی و بین المللی خود به انجام برساند.

    برخی از مزیت های رقابتی شرکت سمندریل:

    برخورداری از بازار گروه صنعتی ایران خودرو که به عنوان پشتوانه قابل اتکا بسیار حایظ اهمیت است.

    برخورداری از ناوگان متنوع ریلی ، جاده ای و تجهیزات لجستیکی که امکان حمل انواع محموله ها را فراهم می سازد.

    برخورداری از نیروی انسانی باتجربه، توانمند و تحصیل کرده که برنامه‌ریزی و اجرای برنامه های عملیاتی مختلف را تضمین می کند.

    برخورداری از انبار اختصاصی و بارنداز وسیع که امکان ارائه خدمات تکمیلی و گسترده تر را نوید می دهد.

    بستن