ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۷۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : South Side of Qingnian Rd, Yuepu Jinping District, Shantou, Guangdong, China
  • درباره ما : سیستم تولید و سیستم بسته بندی آنها. دارای چندین سال تجربه در فن آوری های اکستروژن و لمینیت و ماشین آلات ساخت لوازم التحریر است که یک بار بیش از ۳۰ اختراع ثبت اختراع فنی را در چین و خارج از کشور کسب کرده است.ما به مشتریان خود راه حل کامل ارائه می دهیم ، ماشین مناسب را برای کارخانه ها با توجه به نیازهای خاص سفارشی می کنیم ، آموزش مهندسی و خدمات نصب و راه اندازی تجهیزات را ارائه می دهیم.تاک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    سیستم تولید و سیستم بسته بندی آنها. دارای چندین سال تجربه در فن آوری های اکستروژن و لمینیت و ماشین آلات ساخت لوازم التحریر است که یک بار بیش از ۳۰ اختراع ثبت اختراع فنی را در چین و خارج از کشور کسب کرده است.
    ما به مشتریان خود راه حل کامل ارائه می دهیم ، ماشین مناسب را برای کارخانه ها با توجه به نیازهای خاص سفارشی می کنیم ، آموزش مهندسی و خدمات نصب و راه اندازی تجهیزات را ارائه می دهیم.
    تاکنون به بسیاری از تولیدکنندگان لوازم التحریر کمک کردیم تا کارخانه های خود را در آسیا ، آفریقای جنوبی و اروپا راه اندازی کنند. بسیاری از تولید کنندگان لوازم التحریر جهانی مانند شرکای بلند مدت ما هستند. به عنوان یک ارائه دهنده ثابت و قابل اعتماد از راه حل های تولید لوازم التحریر شناخته شده است.

    بستن