ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۱۷۲ Lianhong Rd. Yuanhua Town., Haining City, Zhejiang Province Shanghai Sales Center: RM۳۰۷, Building ۱, ۵۹# Shennan Rd.(Taihong R&D Park), Minhang District, Shanghai China.
  • درباره ما : سالهاست که در زمینه چاپ مواد دیجیتال تخصص دارد. محصولات به آمریکا ، اروپا ، خاورمیانه و جنوب شرقی آسیا صادر شده است که با کیفیت بالا و خدمات خوب مشتریان ما را راضی می کند. ما به عنوان یک تیم باتجربه و پرشور ، هدف اصلی ترین تأمین کننده مواد چاپ دیجیتال هستیم.در طول سالها توسعه ، ما هم اکنون مجهز به خط تولید بنر چند لایه بسیار گسترده ، ۵ میلی متر تولید بنر بدون درز ، خط تولید پارچه جو دوسر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    سالهاست که در زمینه چاپ مواد دیجیتال تخصص دارد. محصولات به آمریکا ، اروپا ، خاورمیانه و جنوب شرقی آسیا صادر شده است که با کیفیت بالا و خدمات خوب مشتریان ما را راضی می کند. ما به عنوان یک تیم باتجربه و پرشور ، هدف اصلی ترین تأمین کننده مواد چاپ دیجیتال هستیم.
    در طول سالها توسعه ، ما هم اکنون مجهز به خط تولید بنر چند لایه بسیار گسترده ، ۵ میلی متر تولید بنر بدون درز ، خط تولید پارچه جو دوسر و ماشین آلات بافندگی و بافندگی هستیم تا برای پارچه پایه آماده شویم. در حال حاضر محصولات شامل جلوی لمینت و جلوی نور پس زمینه ، ، دید یک طرفه ، پوشش چاقو ، وینیل سوراخ دار ، وینیل خود چسب ، پارچه ، پارچه تارپولین برای پوشش کامیون و چادر و غیره است.
    ما به تولید محصولات جدید ادامه می دهیم تا نیاز بازارهای تبلیغاتی در سراسر جهان را برآورده کنیم و همیشه مشتریان خود را در راس رقبای خود قرار دهیم.
    ما بر این باوریم که کیفیت بالا ، قیمت رقابتی و خدمات قابل توجه پایه و اساس محکمی است که ما روابط تجاری طولانی مدت با مشتریان خود را ایجاد می کنیم.

    بستن