ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۱۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : D۴, No۲۶۱, Sanbang Raod Songjiang Area Shanghai City China, Shanghai, China
  • درباره ما : یک شرکت با تکنولوژی بالا است که در زمینه تولید ، تولید و بازاریابی لوله های پلاستیکی الاستومر تخصص دارد. ما عمدتا انواع لوله های پلی اورتان ، لوله های نایلون و محصولات باغبانی را تولید می کنیم. محصولات ما به اروپا ، آمریکا صادر می شوند و سایر کشورها در سراسر جهان. در بسیاری از زمینه های تولید اتومبیل سیم برق و کابل برق ، اتوماسیون صنعتی ، باغبانی و آبیاری کشاورزی و غیره ، محصولات ما کارب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت با تکنولوژی بالا است که در زمینه تولید ، تولید و بازاریابی لوله های پلاستیکی الاستومر تخصص دارد. ما عمدتا انواع لوله های پلی اورتان ، لوله های نایلون و محصولات باغبانی را تولید می کنیم. محصولات ما به اروپا ، آمریکا صادر می شوند و سایر کشورها در سراسر جهان. در بسیاری از زمینه های تولید اتومبیل سیم برق و کابل برق ، اتوماسیون صنعتی ، باغبانی و آبیاری کشاورزی و غیره ، محصولات ما کاربرد گسترده ای دارد.
    کیفیت
    ما مواد با کیفیت بالا ، مانند و غیره را انتخاب می کنیم. برای اطمینان از اینکه محصول ما عملکرد قابل توجهی در سراسر کشور دارد ، از هر لینک محصول و حمل و نقل ، همه ما می توانیم دقیق کنترل کنیم .
    با هدف حفاظت از محیط زیست ، ما تضمین می کنیم که محصولات ما نیازهای را برآورده می کنند و همچنین ممکن است محصولات متناسب با احراز هویت را نیز تأمین کنیم.
    خدمات و نوآوری
    شانگهای انواع مختلفی از مشخصات استاندارد را ارائه می دهد و دارای سهام است ، همچنین ممکن است محصولات ساخته شده از کرم را تهیه کند. شرکت ما "مردم گرا" است. با یک تیم فنی "جوان ، بسیار موثر ، جرات نوآوری" دارد که دارای تجربه و فن آوری غنی است ، ما در ارائه بهترین کیفیت محصول و راه حل فن آوری بهتر برای شما اختصاص می دهیم.

    بستن