ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۸۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Tiangang Economic Developing Zone, Jiao He City, Jilin, China
  • درباره ما : تولید کننده لوله و اتصالات پلی اتیلن با چگالی بالا و ماشین آلات همجوشی است که از سال ۱۹۹۲ از طریق شرکای توزیع ما به طور گسترده در جهان فروخته می شود. ما یک شرکت کاملاً معتبر هستیم. با بیش از ۲۰ سال تجربه در ساخت ، از دانش فنی در سیستم های پلی اتیلن برخوردار است و به تمرکز بر فناوری آینده و فعلی اختصاص دارد. تیم تحقیق و توسعه نوآورانه با داشتن خطوط کامل محصولات مشتاقانه می توانند کارخانه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولید کننده لوله و اتصالات پلی اتیلن با چگالی بالا و ماشین آلات همجوشی است که از سال ۱۹۹۲ از طریق شرکای توزیع ما به طور گسترده در جهان فروخته می شود. ما یک شرکت کاملاً معتبر هستیم. با بیش از ۲۰ سال تجربه در ساخت ، از دانش فنی در سیستم های پلی اتیلن برخوردار است و به تمرکز بر فناوری آینده و فعلی اختصاص دارد. تیم تحقیق و توسعه نوآورانه با داشتن خطوط کامل محصولات مشتاقانه می توانند کارخانه یک مرحله ای شما برای اتصالات ، دستگاه های همجوشی و سایر نیازهای ویژه باشند.
    با توسعه بازار جدید ، اتصالات هوشمند محصولات جدید لوله و اتصالات ، اتصالات ، اتصالات فشرده سازی برای آبیاری و تولید برخی محصولات مرتبط مانند حلقه پشتی ، شیر ، پمپ و غیره را برای مشتریان به مشتریان ارائه می دهیم.

    بستن