ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۷۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room۱۴۰۱,jinzhi plaza,Liangxi District, Wuxi City, Jiangsu Province
  • درباره ما : شرکت تجارت بین المللی ، با مسئولیت محدود در سال ۲۰۰۹ تاسیس شده است و در واقع در نزدیکی بندر شانگهای ، تحویل کالا را آسان می کند. کار اصلی ما تمرکز بر راه حل های خنک کننده برای مشتریان در سراسر جهان است. لیست محصولات ما برای راه حل های خنک کننده با پوشش صفحه آلومینیوم و کولر میله ای ، کولر جوش داده شده لوله آلومینیومی ، کولر پوسته و لوله ، رادیاتور صفحه خنک کننده آلومینیومی و غیره برای بس ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تجارت بین المللی ، با مسئولیت محدود در سال ۲۰۰۹ تاسیس شده است و در واقع در نزدیکی بندر شانگهای ، تحویل کالا را آسان می کند. کار اصلی ما تمرکز بر راه حل های خنک کننده برای مشتریان در سراسر جهان است. لیست محصولات ما برای راه حل های خنک کننده با پوشش صفحه آلومینیوم و کولر میله ای ، کولر جوش داده شده لوله آلومینیومی ، کولر پوسته و لوله ، رادیاتور صفحه خنک کننده آلومینیومی و غیره برای بسیاری از صنایع مانند ماشین آلات مهندسی ، کمپرسور هوا ، کامیون ، نیروگاه و غیره. همچنین محصولات جدیدی تولید کرده است که می تواند اثر خنک کننده را بهبود بخشد یا فشار زیادی را تحمل کند.
    بعلاوه ، ما می توانیم به مشتریان در تکمیل کاپوت و فن محافظ یا فن در کنار کولرها کمک کنیم. ما نه تنها از محصولات برجسته خود با قیمت مناسب اطمینان داریم بلکه می توانیم به مشتریان در یافتن راه حل های خنک کننده و تحویل به موقع کمک کنیم.

    بستن