ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۶۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۹۹ Hengshan road, Jianxi district, Luoyang city, Henan province of China.
  • درباره ما : شرکت ماشین آلات سنگین اولین شرکت بود. این شرکت زیرمجموعه شرکت صنایع سنگین ، با مسئولیت محدود مورد استفاده قرار گرفت. این شرکت در سال ۱۹۸۱ تاسیس شد و اصلاحات سهامداری را در سال ۲۰۰۵ به پایان رساند ، که در شهر لوویانگ ، پایتخت ۹ سلسله در دوران باستان واقع شده است. با داشتن یک پارک صنعتی مانند باغ و کارخانه استاندارد مدرن با مساحت ۸۰۰۰۰ متر مربع ، دارای تجهیزات پیشرفته ، فناوری ها و روش های ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ماشین آلات سنگین اولین شرکت بود. این شرکت زیرمجموعه شرکت صنایع سنگین ، با مسئولیت محدود مورد استفاده قرار گرفت. این شرکت در سال ۱۹۸۱ تاسیس شد و اصلاحات سهامداری را در سال ۲۰۰۵ به پایان رساند ، که در شهر لوویانگ ، پایتخت ۹ سلسله در دوران باستان واقع شده است. با داشتن یک پارک صنعتی مانند باغ و کارخانه استاندارد مدرن با مساحت ۸۰۰۰۰ متر مربع ، دارای تجهیزات پیشرفته ، فناوری ها و روش های تشخیص است. پس از بیش از ۳۰ سال توسعه ، این شرکت به یک شرکت جمع آوری شده با طراحی ، ساخت ، نصب و خدمات فنی محصولات تبدیل شده است.
    این محصولات شامل کلیه تجهیزات مورد استفاده در استخراج معادن ، پانسمان سنگ ، بالابر ، آماده سازی ذغال سنگ ، خرد کردن و سنگ زنی ، کارخانه سیمان ، نورد متالورژی و فولاد ، حفاظت از محیط زیست ، و همچنین مولد برق ، گیربکس های دنده سنگین و ریخته گری و اندازه گیری های بزرگ است. ، و غیره.
    صنعت اصلی ملی و تولید ماشین آلات سنگین در وسط چین است ، ما می توانیم تجهیزات مهم فنی کامل در معدن ، فلزات غیر آهنی ، صنایع شیمیایی ، متالورژی ، مصالح ساختمانی ، حفاظت از محیط زیست و تولید برق را به مشتریان ارائه دهیم. به عنوان سایر صنایع اساسی. شرکت ما می تواند پروژه مهندسی بسته بندی شده را بپذیرد و محصولات ما به خوبی به کشورها و مناطق آسیا ، آفریقا ، اروپا ، استرالیا فروخته می شوند و سهم زیادی از بازار را در داخل و خارج از کشور دارند.

    بستن