ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۲۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Andongwei Rope Net Zone,Lanshan District,Rizhao City,Shandong Province,China
  • درباره ما : بر اساس گروه است که در سال ۲۰۱۶ تاسیس شده و در مناطق ساحلی جنوب شرقی استان شاندونگ واقع شده است - ، که یک شهر ساحلی نیز است. این کارخانه در منطقه صنعتی واقع شده است که نزدیک ورودی اصلی خیابان است. با حمل و نقل راحت و ارتباطات پیشرفته فقط ۱۰۰۰ متر با ورودی سریع و پر سرعت فاصله دارد. کارخانه ما یک شرکت شرکتی است که عمدتا طناب ، شبکه های ایمنی ، تورهای ماهیگیری و غیره تولید می کند.کارخانه م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بر اساس گروه است که در سال ۲۰۱۶ تاسیس شده و در مناطق ساحلی جنوب شرقی استان شاندونگ واقع شده است - ، که یک شهر ساحلی نیز است. این کارخانه در منطقه صنعتی واقع شده است که نزدیک ورودی اصلی خیابان است. با حمل و نقل راحت و ارتباطات پیشرفته فقط ۱۰۰۰ متر با ورودی سریع و پر سرعت فاصله دارد. کارخانه ما یک شرکت شرکتی است که عمدتا طناب ، شبکه های ایمنی ، تورهای ماهیگیری و غیره تولید می کند.
    کارخانه ما مساحت ۳۰۰۰۰ متر مربع را شامل می شود که در این بین فضای ذخیره سازی ۲۰۰۰۰ متر مربع است. خروجی سالانه ما ۶۰۰۰ تن است و دارای تجهیزات پرداخت کامل از جمله ۳۰۰ تن دستگاه تست نیروی کشش است. ما پیشرفته ترین تجهیزات تولید و سیستم مدیریت کیفیت عالی را داریم. از زمان تأسیس ، تحت روحیه شرکت "کیفیت اول ، کاربر اول" ، ما سعی خود را می کنیم تا کنترل کیفیت شرکت و کیفیت محصول را افزایش دهیم و خود را وقف مدیریت استاندارد کنیم.
    کارخانه ما طناب پلی پروپیلن با نام تجاری، طناب نایلون (نایلون) ، طناب پلی اتیلن ، طناب با سیم فولادی ، با طناب سیم و غیره تولید می کند. این سازه دارای نوار دوبل سه تایی ، چهار تایی ، شش تکه ای ، هشت تکه ای ، دوازده تکه ای و بیست و چهار تکه ای ، سی و شش تکه ای است. در سال ۲۰۱۷ ، دومین کارخانه ما برای شبکه ها پیدا شد و شبکه های ایمنی و ماهیگیری ما آزمایش را با موفقیت پشت سر می گذارند و به استاندارد محصول درجه یک دست یافته اند. شبکه های ما به مکانهایی مانند جنوب شرقی آسیا و آفریقا صادر می شوند و مورد استقبال عمومی قرار می گیرند کاربران از داخل و خارج از کشور. آنها محصول ایده آل برای کاربران در مناطقی مانند حمل و نقل اقیانوس ، اکتشاف نفت دریایی ، ماهیگیری دریایی ، نجات ، ساختمان ، کشاورزی ، پرورش آبزیان ، باغبانی و غیره هستند.

    بستن
محصولات
PP Baler Twine/PP Baler طناب ریسمانی
طناب PP
طناب PP
طناب PP
طناب PP Danline/طناب PP/طناب پلاستیکی
ریسمان فیلم اسپلیت PP/طناب فیلم اسپلیت PP
تور فوتبال
تور تنیس
توری تنیس روی میز
تور بیس بال
تور ماهیگیری تک رشته ای نایلونی
تور ماهی گیری