ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۵۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Building #۱, No.۸۸, Shanjiao Road, Mazhu, Yuyao, Ningbo, Zhejiang, ۳۱۵۴۵۰
  • درباره ما : شرکت نینگبو مولدور پلاستیک ، آموزشی ویبولیتین ، تولید کننده قالب چینی واقع در نینگبو ، در زمینه تولید قالب تزریق و ساخت قالب لاستیک / سیلیکون و خدمات قالب گیری تزریق پلاستیک ، ساخت قالب تزریق سفارشی و تولید قطعات پلاستیکی را برای مشتریان جهانی ارائه می دهد.با توسعه سریع ، ما به یک تولید کننده و فروشنده تخصصی قالب تزریق ، قطعات تزریق پلاستیک ، قطعات لاستیک / سیلیکون ، قطعات ریخته گری قالب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت نینگبو مولدور پلاستیک ، آموزشی ویبولیتین ، تولید کننده قالب چینی واقع در نینگبو ، در زمینه تولید قالب تزریق و ساخت قالب لاستیک / سیلیکون و خدمات قالب گیری تزریق پلاستیک ، ساخت قالب تزریق سفارشی و تولید قطعات پلاستیکی را برای مشتریان جهانی ارائه می دهد.
    با توسعه سریع ، ما به یک تولید کننده و فروشنده تخصصی قالب تزریق ، قطعات تزریق پلاستیک ، قطعات لاستیک / سیلیکون ، قطعات ریخته گری قالب ، قطعات مهر زنی ، قطعات ماشینکاری و سایر سخت افزارها تبدیل می شویم. کیفیت و خدمات محصول ما که مجهز به ماشین آلات پیشرفته ، تیمی کاملاً آموزش دیده از مهندسان و کارکنان پشتیبانی است ، کاملاً مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.
    ما می توانیم خدمات یک مرحله ای را برای مشتریان در سراسر جهان ارائه دهیم. ما تیم مهندسی ابزار خود را داریم ، از مهندسی ، ابزار ، تا قالب تزریق سفارشی.
    ۱. طراحی برای تولید و تولید کارآمد هدف اصلی ما است.
    ۲. با توجه به نقشه و داده های مشتری در دسترس است.
    ۳. ما سیستم های پیشرفته را برای طراحی جزئیات قالب ها داریم. در غیر این صورت قالب قالب برای شبیه سازی امکان ساخت قطعه و قالب داریم.
    ۴. ما می توانیم طراحی قالب را با ۵ روز کاری ارائه دهیم. تمام نقشه های فنی لازم برای منابع تعمیر و نگهداری قالب در آینده به مشتریان ارسال می شود.
    ۵. ما تجربه کافی کار با موادی مانند: و غیره را داریم.
    ۶. ما ماشین های با دقت بالا ، ها ، ماشین های برش سیم ، آینه ، دستگاه اندازه گیری سه مختصات ، ماشین تزریق پلاستیک هائیتی را برای اطمینان از کیفیت قطعات و قالب تزریق می کنیم.
    تیم مولدور پلاستیک متولد روح مشتری مداری و متمایل به فعالیت ، گام به گام در این زمینه مشهور می شود و با توجه به شرکای خود رشد می کند. فارغ از پیچیدگی طراحی یا مقدار سفارش شما ، مولدور می تواند طیف گسترده ای از قطعات سفارشی پلاستیک ، لاستیک / سیلیکون ، فلز را به سرعت ۱۵ تا ۴۵ روز تحویل دهد.

    بستن
محصولات
قالب پلاستیکی سفارشی
قالب پلاستیکی سفارشی
قالب پلاستیکی سفارشی
قطعات لاستیکی/سیلیکونی
قطعات پلاستیکی سفارشی