ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۶۲۴, Qingshan Road, Qingdao, China
  • درباره ما : در چینگدائو در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد ، با تجارت عمده فروشی محصولات پلاستیکی شروع به کار کرد. با ۲۰ سال تلاش مستمر و وقف در توسعه طراحی و ساخت محصولات ذخیره سازی ، این شرکت با موفقیت به یک پیشرو در ارائه دهنده راه حل های نگهداری و نگهداری مواد تبدیل شده است.ما راه حل های جامع ذخیره سازی را در بخشهای اصلی ظروف پلاستیکی ، سیستم های قفسه بندی و قفسه بندی ، سطل های ذخیره سازی ، پالت پلاستیکی ، عر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در چینگدائو در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد ، با تجارت عمده فروشی محصولات پلاستیکی شروع به کار کرد. با ۲۰ سال تلاش مستمر و وقف در توسعه طراحی و ساخت محصولات ذخیره سازی ، این شرکت با موفقیت به یک پیشرو در ارائه دهنده راه حل های نگهداری و نگهداری مواد تبدیل شده است.
    ما راه حل های جامع ذخیره سازی را در بخشهای اصلی ظروف پلاستیکی ، سیستم های قفسه بندی و قفسه بندی ، سطل های ذخیره سازی ، پالت پلاستیکی ، عروسک ، تجهیزات کارگاهی و خدمات ارائه می دهیم تا بتوانیم بهترین کیفیت را به شما ارائه دهیم و از همه آنها استفاده کنیم. ۱۰۰٪ مواد بکر (بدون دوپینگ) در کل مراحل تولید. در طول ۳ سال از تاریخ خرید یا حمل و نقل به همه مشتریان متعهد شده است ، ما بنا به صلاحدید خود ، محصولات معیوب موجود در مواد یا کار را به صورت رایگان تعمیر یا تعویض خواهیم کرد.
    در کارخانه اصلی تولیدی خود در چینگدائو ، ما محصولات ذخیره سازی پلاستیک با کیفیت بالا را در یک منطقه تولیدی به ابعاد ۳۰۰۰۰ متر مربع تولید می کنیم. ما به بیش از ۲۳ مجموعه دستگاه تزریق ، ۲ مجموعه دستگاه جوشکاری گرم و ۳ مجموعه دستگاه جوش موج میکرو مجهز هستیم. کارخانه های دیگری نیز دارد که محصولات فلزی مانند قفسه های سیم ، پانل آهنی ، قفسه و غیره تولید می کند ، سیاست ابتکاری و فعال سرمایه گذاری ما به ما امکان می دهد تا به طور همزمان چندین کانال مختلف فروش را به طور قابل اعتماد پشتیبانی کنیم و امکانات خود را با جدیدترین موارد به روز کنیم. فن آوری.

    بستن