ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۸۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۶, Jiading Road, Shibei Steet, Qingdao, Shandong, China
  • درباره ما : شرکت لاستیک چینگدائو برادر در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد ، واقع در چینگدائو ، چین. ما یک تولید کننده حرفه ای هستیم که بر روی راه حل های محصولات پلاستیکی و لاستیکی متمرکز شده ایم. این نمایانگر کیفیت است و توسط تیم ما از کارشناسان تضمین کیفیت و گواهینامه های پشتیبانی می شود. گیاه آن بیش از ۲۵۰۰ متر مربع زمین را اشغال می کند.مشتریان اصلی ما از اروپا ، آمریکا و اقیانوسیه هستند ، به عنوان مثال: انگلیس ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت لاستیک چینگدائو برادر در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد ، واقع در چینگدائو ، چین. ما یک تولید کننده حرفه ای هستیم که بر روی راه حل های محصولات پلاستیکی و لاستیکی متمرکز شده ایم. این نمایانگر کیفیت است و توسط تیم ما از کارشناسان تضمین کیفیت و گواهینامه های پشتیبانی می شود. گیاه آن بیش از ۲۵۰۰ متر مربع زمین را اشغال می کند.
    مشتریان اصلی ما از اروپا ، آمریکا و اقیانوسیه هستند ، به عنوان مثال: انگلیس ، ایالات متحده آمریکا ، اسپانیا ، دانمارک ، آلمان ، استرالیا ، فنلاند.
    نقاط قوت ما توانایی ما در پاسخگویی سریع و کارآمد به نیازهای مشتری ، استانداردهای کیفیت عالی و درجه یک خدمات پیگیری است. تیم مهندسی قوی ما از توانایی ما در ارائه کیفیت عالی و تحویل به موقع پشتیبانی می کند. اعتبار ما مبتنی بر اعتبار ، کیفیت و خدمات خوب است که توسط مشتریان در بازار اروپا و آمریکای شمالی بسیار قدردانی می شود. این گروه با داشتن تیم مدیریتی بالغ و پایدار ، تجهیزات پیشرفته و فناوری پیشرو ، تیم بازاریابی مجرب ، شهرت خوب در بین مشتریان ما ، تمام تلاش خود را برای ایجاد مارک جدید لاستیک ، محصولات پلاستیکی ، محصولات فلزی ، بازیافت قالب در جهان به کار می گیرد.
    "رهبری از طریق کیفیت و خدمات ، ایجاد ارزش برای مشتریان آینده ای را برای خود ایجاد می کند" به عنوان شعار ما. از دوستان خارج از کشور برای بازدید از شرکت ما خوش آمدید. منتظر حمایت بیشتر شما هستم!
    دفتر:
    دفتر فروش ما در شهر ، استان شاندونگ ، چین است. تا کارخانه و فرودگاه یا بندر دریایی در چینگدائو ۲ تا ۳ ساعت رانندگی فاصله است. همچنین دیدار با مشتریانی از کشورهای مختلف راحت است.
    محصولات و مواد:
    شرکت ما در زمینه تولید قطعات پلاستیکی و لاستیکی فعالیت دارد. محصولات اصلی شامل قطعات لاستیکی قالب ، لوله / نوارهای سیلیکونی اکستروژن ، لوله اسفنجی سیلیکون ، قطعات پلاستیکی تزریق ، قطعات پلاستیکی اکستروژن ، قطعات اسفنج لاستیکی ، فرو بردن تهویه است.
    ما این قطعات را با توجه به نقاشی ها یا نمونه های مشتریان با شکل ، ابعاد و رنگ متفاوت ، حلقه های لاستیکی نمونه ، دم ، مهر و موم ، شیلنگ ، اتصال ، توقف دست انداز و غیره می سازیم ، مواد اولیه اصلی لاستیک ، نیتریل ، سیلیکون ، فلوروسیلیکون ، ویتون ، نئوپرن ، یورتان ، پلی اکریلات ، اتیلن اکریلیک ، بوتیل ، با سختی ۳۰ ~ ۹۰ ساحل. مواد اولیه اصلی پلاستیک است ، ، تهویه لنگ ، ، تهویه لنگ ،. به خصوص ما در مهر و موم لاستیک و قطعات لاستیک اتومبیل دارای مزیت هستیم ، ما قطعات زیادی را برای برخی از شرکت های خودروسازی مانند تولید کرده ایم.
    تجربه عمیق:
    مهندسان و متخصصان ما بیش از ۲۳ سال در صنعت پلاستیک لاستیک مشغول به کار هستند. تیم مدیریت اصلی ما دارای تجربه غنی و درک عمیق از توسعه لاستیک و پلاستیک است.
    ظرفیت تولید:
    کارخانه ۲۴ ساعت در ۳ شیفت روزانه کار می کند ، اتمام یک فرم از محصولات فقط ۳ دقیقه طول می کشد. (اگر قالبی دارای ۵۰ محفظه باشد ، ما می توانیم از محصولات را در عرض ۳ دقیقه تولید کنیم). ماشین آلات تولیدی از جمله دستگاه پرس ، دستگاه پرس ، دستگاه و سایر دستگاه های دیگر.
    کنترل کیفیت و آزمایش:
    این برای هر سفارش بیش از ۱۰ بار بررسی کیفیت دارد ، از بررسی مواد اولیه ، بررسی بسته بندی. هر خط تولید حداقل دو کارمند برای بررسی نقطه ای و بررسی منظم دارد. تست: دستگاه تست کارخانه شامل تست کشش لاستیک ، ابزار جوشکاری لاستیک ، دورومتر ، کشویی ، کوره تسکین دهنده برای آزمایش نشت ، کشیدگی در هنگام شکستن ، مقاومت اتصال به زمین ، آزمایش نیروی کشش ، آزمایش نیروی چرخش ، در مورد آزمایشات دیگر مانند ضد بالا / پایین تست دما توسط مرکز آزمایش شخص ثالث ، به عنوان مشتری درخواست می کند.
    خدمات فروش:
    هر فروشنده ای باید پس از آموزش اختصاصی با دانش تولید و نیازهای خدمات مشتری ، در خدمت باشد. در روش تجارت صادرات و ارتباطات انگلیسی با تجربه باشید.

    بستن
محصولات
ضربه گیر 003
ضربه گیر 002
ضربه گیر 001
FRS زنگ دار