ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Luxi Industrial Park, Luxi County, Pingxiang City, ۳۳۷۰۰۰, Jiangxi Province, China
  • درباره ما : شرکت فناوری جدید مواد ، آموزشی ویبولیتین در سال ۲۰۱۲ با سرمایه ثبت شده ۶۰ میلیون یوان و مساحت ۳۵۰ تأسیس شد که توسط گروه تأمین می شود. بر اساس فناوری دانشگاه صنعتی ووهان و دانشگاه نانچانگ و با حمایت مالی از گروه ، این یک شرکت با تکنولوژی پیشرفته است که عمدتاً در تحقیق و توسعه ، تولید و بهره برداری از سیستم های پس از درمان اگزوز خودرو فعالیت می کند.. در حاشیه کوه واقع شده است که به کوههای ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فناوری جدید مواد ، آموزشی ویبولیتین در سال ۲۰۱۲ با سرمایه ثبت شده ۶۰ میلیون یوان و مساحت ۳۵۰ تأسیس شد که توسط گروه تأمین می شود. بر اساس فناوری دانشگاه صنعتی ووهان و دانشگاه نانچانگ و با حمایت مالی از گروه ، این یک شرکت با تکنولوژی پیشرفته است که عمدتاً در تحقیق و توسعه ، تولید و بهره برداری از سیستم های پس از درمان اگزوز خودرو فعالیت می کند.
    . در حاشیه کوه واقع شده است که به کوههای مرتفع و چمنزار معروف است. این یک شرکت با تکنولوژی پیشرفته است که مأموریت دارد جهان را تازه تر کرده و به کنترل آلودگی هوای صنعتی و مدنی اختصاص دهد. محصولات اصلی این شرکت شامل دستگاه تصفیه اگزوز خودرو ، دستگاه تصفیه صنعتی ، علاوه بر دستگاه تصفیه هوا فرمالدئید ، محصولات از بین بردن بوی بد یخچال و غیره است. آیا مجموعه ای از مواد اولیه ، حامل ها (قطر بزرگ) ، تجزیه و تحلیل ، بسته بندی یکی از محصولات عالی است شرکت های فناوری فاز اول ظرفیت تولید برای تولید ۲ میلیون لیتر در سال حامل اگزوز ، ۱.۶ میلیون لیتر در سال کاتالیزور اگزوز و ۶۰۰۰۰۰ مجموعه در سال مونتاژ سیستم پس از درمان وسایل نقلیه موتوری طراحی شده است.
    خط تولید حامل سرامیک در مقیاس بزرگ شرکت از سیستم انتقال پودر پیشرفته و تجهیزات اختلاط در مقیاس بزرگ استفاده می کند (اطمینان از یکنواختی دسته محصولات ، که اولین بار در چین است) ؛ این شرکت یک سیستم اندازه گیری کاملاً اتوماتیک ، اولین تجهیزات حریق سرامیکی لانه زنبوری با اندازه بزرگ در چین (در حال حاضر تنها مورد در چین) ، خشک کردن مایکروویو با قدرت بالا و کوره تونل ۱۰۸ متری با استانداردهای بالا ، که تولید مداوم بین هر فرآیند را تضمین می کند و می تواند به طور موثر ثبات محصولات را کنترل کند. محصولات حامل بزرگ دارای عملکرد و جذب عالی لرزش حرارتی ، سطح ویژه بالا و خواص مونتاژ خوب هستند. نرخ تبدیل مبدلهای مختلف کاتالیزوری تولید شده توسط شرکت به گازهای مضر مانند اکسیدهای نیتروژن ، مونوکسیدکربن ، هیدروکربن ها و موارد مشابه تولید شده توسط انتشار گازهای خروجی خودرو تا بیش از ۹۵٪ است ، بنابراین آلودگی انتشار گازهای خروجی خودرو به میزان قابل توجهی کاهش می یابد جو عملکرد محصول این شرکت به سطح پیشرفته بین المللی و داخلی رسیده است.

    بستن
محصولات
پایه سرامیکی لانه زنبوری
محافظ بی اثر آشیانه پرنده
وکتور لانه پرنده
لانه پرنده
عامل محافظ فعال لانه پرنده
غربال مولکولی 13X-HP
غربال مولکولی XH-7
غربال مولکولی XH-9