ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۴۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۴ Datang East, Kuangyan industrial Zone, ۳۱۵۳۳۳ Cixi City, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : تولید کننده و صادر کننده متخصص در طیف گسترده ای از محصولات بسته بندی آلومینیوم در بازار بین المللی برای بیش از ۸ سال است.با تکنولوژی پیشرفته و تجربه غنی ، ما در ساخت بطری آلومینیوم بسته بندی ، قوطی آلومینیوم ، لوله آلومینیوم و سایر بسته بندی های آلومینیومی برای مارک های جهانی مصرف کننده در بازار مواد غذایی و آشامیدنی ، لوازم آرایشی ، مراقبت از مو ، دارویی ، خانگی و صنعتی مهارت داریم.بطری ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولید کننده و صادر کننده متخصص در طیف گسترده ای از محصولات بسته بندی آلومینیوم در بازار بین المللی برای بیش از ۸ سال است.
    با تکنولوژی پیشرفته و تجربه غنی ، ما در ساخت بطری آلومینیوم بسته بندی ، قوطی آلومینیوم ، لوله آلومینیوم و سایر بسته بندی های آلومینیومی برای مارک های جهانی مصرف کننده در بازار مواد غذایی و آشامیدنی ، لوازم آرایشی ، مراقبت از مو ، دارویی ، خانگی و صنعتی مهارت داریم.
    بطری های ما از آلومینیوم بکر ساخته شده است که ۱۰۰٪ قابل بازیافت است و آن را دوستدار محیط زیست می کند. ساخت یک قطعه آلومینیومی و شکل سفارشی بطری ها و قوطی های ما ، احساس اصالت و انحصار را ارائه می دهد. این ظروف تقریباً نشکن و برای استفاده همه منظوره هستند و در ظرفیت های مختلف از ۱۰ تا ۱۵۰۰ میلی لیتر موجود هستند ، در صورت لزوم حتی بزرگتر.
    کل خط تولید به طور خاص برای تولید بطری طراحی شده است. از مواد اولیه تا بسته نهایی ۲۶ فرآیند وجود دارد.
    پوشش داخلی رزین اپوکسی آنها را در برابر خوردگی مقاوم و غیر سمی می کند و قبلاً آزمایش را گذرانده اند.

    بستن