ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۵۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۹۲۳ Qingyang North Road, Kunshan City, Jiangsu Province
  • درباره ما : شرکت جیانگسو ، سلف شرکت های مشهور با بودجه خارجی است ، مانند سونی ، اریکسون ، موتورولا و مارک های دیگر تلفن های همراهشرکتهایی که در کارخانه ریخته گری فعالیت می کنند. تولید محافظ تلفن همراه ، ترکش ، شبکه گوشی و سایر قطعات سخت افزاری سفارشی بخش خصوصی.با رشد سریع ساخت تلفن های همراه و قابلیت های طراحی ، به منظور خدمات بهتر به مشتریان داخلی و ساخت مارک های خود ، ما کار سختی را برای گشودن مشت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت جیانگسو ، سلف شرکت های مشهور با بودجه خارجی است ، مانند سونی ، اریکسون ، موتورولا و مارک های دیگر تلفن های همراه
    شرکتهایی که در کارخانه ریخته گری فعالیت می کنند. تولید محافظ تلفن همراه ، ترکش ، شبکه گوشی و سایر قطعات سخت افزاری سفارشی بخش خصوصی.
    با رشد سریع ساخت تلفن های همراه و قابلیت های طراحی ، به منظور خدمات بهتر به مشتریان داخلی و ساخت مارک های خود ، ما کار سختی را برای گشودن مشتریان داخلی در سال ۲۰۱۱ آغاز کردیم و ۱۰ میلیون در مارس ۲۰۱۲ اضافه کردیم سرمایه گذاری شرکت. را با تمرکز بر روی سپرهای تلفن همراه و ترکش ها و سایر ساخت و توسعه و تولید قطعات و محصولات فلزی با دقت تنظیم کرد.
    استعدادهای برتر صنعت را با شرکت های پیشرو در صنعت اتوماسیون و کنترل کیفیت ، در کنار هم جمع می کند تا اطمینان حاصل شود که راندمان تولید درجه یک و حداقل هزینه های تولید ضمن دستیابی به بهترین استانداردهای کیفیت برای مشتریانی که بیشترین هزینه را دارند خدمات موثر بر ارزش افزوده.

    بستن
محصولات
ترکش 1.0H
3.0H shrapnel
پلاستیک خمیر استیل
پلاستیک خمیر استیل