ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۹۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : RM۳۱۰۱,NO.۶۵, DA HE TOU RD.,NINGBO,CHINA
  • درباره ما : ما با تاسیس در بندر پیشرو تاریخی و خارق العاده نینگبو واقع شده ایم. ما در صادرات ماشین های اسباب بازی تخصص داریم ، ما می توانیم سوار بر ماشین ، سوار بر جیپ ، سوار بر موتور سیکلت و همچنین سایر محصولات متنوع شویم.بر اساس نیاز مشتری ، کیفیت قابل اعتماد ، قیمت رقابتی ، درایو خدمات معتبر که در بالای همان معاملات قرار دارد. محصولات متنوع . ماشین های اسباب بازی با تمام چک ها و گواهینامه ها تا ح ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما با تاسیس در بندر پیشرو تاریخی و خارق العاده نینگبو واقع شده ایم. ما در صادرات ماشین های اسباب بازی تخصص داریم ، ما می توانیم سوار بر ماشین ، سوار بر جیپ ، سوار بر موتور سیکلت و همچنین سایر محصولات متنوع شویم.
    بر اساس نیاز مشتری ، کیفیت قابل اعتماد ، قیمت رقابتی ، درایو خدمات معتبر که در بالای همان معاملات قرار دارد. محصولات متنوع . ماشین های اسباب بازی با تمام چک ها و گواهینامه ها تا حد زیادی به اروپا ، آسترلیا ، ایالات متحده آمریکا ، آفریقا ، آسیای جنوب شرقی و غیره صادر می شوند و ما در این زمینه شهرت کاملی را ایجاد کرده ایم. از زمان تاسیس ، این شرکت در دراز مدت و در حال توسعه و گسترش مداوم بوده است. در طول سال ها ، ما با پایبندی به اصل مدیریت "همکاری صادقانه ، سود متقابل ، مشتری پارامونت و اعتبار ضروری" مشتریان زیادی را از عشق و نگرانی عمیق آنها به دست آوردیم. به لطف توافق ضمنی معتبر در همکاری های مکرر ، تعداد زیادی از شرکت های بزرگ تولیدی در زمینه های مرتبط نیز به تأمین کنندگان عادی ما تبدیل شده اند.
    نیازهای شما نیازها و اهداف ما است. شرکت ما برای اولین بار از شهرت کیفی برخوردار است ، بالاترین سیاست بازاریابی مشتری را دارد ، سود ناچیز و گردش مالی سریع را به عنوان تئوری مدیریت در نظر می گیرد ، بهترین قیمت را برای انبوه مشتریان از صمیم قلب ارائه می دهد. به طور همزمان ، تأمین کنندگان یکسان برای تهیه کالاها و ایجاد روابط مطلوب در مورد سود متقابل با ما تشویق می شوند.
    تیم های حرفه ای ما با سبک کار "کارآمد ، وظیفه شناس ، ارتباطی ، برجسته" بودن ، دستاوردهای غیر منتظره را برای شما به ارمغان می آورند.

    بستن
محصولات
ماشین برقی مرسدس بنز مخصوص کودکان
ماشین اسباب بازی با کنترل از راه دور- مرسدس بنز UNIMOG
ماشین برقی 12 ولتی فورد
موتور سیکلت برقی بچه گانه BMW S1000RR
ماشین های برقی کودکان BMW X6M
ماشین آئودی R8
فولکس واگن بیتل
ماشین برقی بنتلی
ماشین برقی Land Rover DEFENDER
ماشین باطری برای بچه ها