ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : #۵ Ma'an road, Tong'an Concentrated Industrial Estate, Xiamen, China.
  • درباره ما : لاستیک پلاستیکی ، آموزشی ویبولیتین رسماً در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد. برای سالها ، در توسعه نتایج نوآورانه تحقیق و توسعه و خدمات عالی مشتری برای محصولات لاستیکی و پلاستیکی جای گرفته است. محصولات مارک کینگوتوم در صنایع مختلف مانند قطعات خودرو ، حمل و نقل ، محصولات برقی ، محصولات صنعتی و غیره مورد استفاده قرار گرفته است. علاوه بر این ، برای نام تجاری .کینگتوم با داشتن تخصص فنی قوی ، کیفیت عالی و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    لاستیک پلاستیکی ، آموزشی ویبولیتین رسماً در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد. برای سالها ، در توسعه نتایج نوآورانه تحقیق و توسعه و خدمات عالی مشتری برای محصولات لاستیکی و پلاستیکی جای گرفته است. محصولات مارک کینگوتوم در صنایع مختلف مانند قطعات خودرو ، حمل و نقل ، محصولات برقی ، محصولات صنعتی و غیره مورد استفاده قرار گرفته است. علاوه بر این ، برای نام تجاری .
    کینگتوم با داشتن تخصص فنی قوی ، کیفیت عالی و خدمات برتر به مشتریان ، شهرت بسیار قابل احترامی را در سراسر جهان حفظ می کند. کینگتوم همیشه متمرکز بر کشف و توسعه فناوری ها و فرآیندهای جدید بوده و در حال حاضر ۴۱ اختراع و حق ثبت اختراع دارد.
    بسیار نگران حق ثبت اختراع و حمایت از حقوق مالکیت معنوی هستند ، به منظور تشویق کارکنان برای شرکت فعال در تحقیق و توسعه پیشرفت های فنی ، همچنین به طور ویژه یک سیستم پاداش برای تشویق مشارکت در بهبود فنی و فعالیت تحقیق و توسعه ایجاد کرد .
    لاستیک دارای بسیاری از اختراعات ثبت شده مختلف طراحی محصول شرکت ، فرمول لاستیک ، فن آوری تولید ، از جمله در صنعت نورپردازی خودرو ما دارای انحصار کم و گوگرد بدون ثبت اختراع ثبت اختراع ضد انفجار لبه ثبت اختراع قالب تمام این حق ثبت اختراع با تولید واقعی ما ترکیب شده و نقش مثبتی در ارتقا فنی و بهبود روند شرکت ما داشته است.

    بستن
محصولات
درپوش لاستیکی مشکی چراغ جلو اتومبیل EPDM
نوارهای لاستیکی مشکی چسب برای لامپ های خودرو
روکش لاستیکی چراغ جلو اتومبیل EPDM مشکی
لامپ های خودرو روکش های لاستیکی مشکی کوچک
شیلنگ لاستیکی سیاه EPDM برای لامپ های خودرو
مهر و موم واشر لاستیکی EPDM مشکی برای لامپ های خودرو
لامپ های خودرو درزگیر واشر لاستیکی مشکی
لامپ های خودرو شمع های لاستیکی مشکی
لامپ های خودرو واشر لاستیکی مشکی
دوشاخه لاستیکی محافظ لامپ های خودرو
لامپ های خودرو براکت لاستیکی مشکی
لامپ های خودرو واشر لاستیکی EPDM