ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۱۲ Shuangyuan Road, Qingdao, ۲۶۶۰۰۰, Shandong Province, China
  • درباره ما : یکی از زیر مجموعه های کاملاً اختصاصی است که در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد و در هنگ کنگ واقع شده است. شرکت یک شرکت حرفه ای است که تحقیق و توسعه ، تولید چسب ، درزگیر و سایر مواد شیمیایی را که به طور گسترده ای در بسیاری از مناطق از جمله ساخت اتومبیل ، اصلاح و نگهداری ، ساخت و ساز و دکوراسیون داخلی و خارجی و بسیاری از زمینه های کاربرد صنعت به عنوان مواد استفاده می شود ، انجام می دهد اتصال ، آب بندی ، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یکی از زیر مجموعه های کاملاً اختصاصی است که در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد و در هنگ کنگ واقع شده است. شرکت یک شرکت حرفه ای است که تحقیق و توسعه ، تولید چسب ، درزگیر و سایر مواد شیمیایی را که به طور گسترده ای در بسیاری از مناطق از جمله ساخت اتومبیل ، اصلاح و نگهداری ، ساخت و ساز و دکوراسیون داخلی و خارجی و بسیاری از زمینه های کاربرد صنعت به عنوان مواد استفاده می شود ، انجام می دهد اتصال ، آب بندی ، پرفیوژن و پوشش بین قطعات. تا به امروز ، شرکت با موفقیت بیش از ۳۰ نوع محصول بالغ تولید کرده است.
    محصولات اصلی شامل مهر و موم پلی اورتان ، مهر و موم پلیمر هیبرید ، مهر و موم سیلیکون و غیره است. با نیروی فنی قوی ، محصولات جدید را با توجه به نیازهای خاص مشتری تولید می کند. همچنین خدمات نصب شده را ارائه می دهد ، ما تجربه خدمات غنی را جمع آوری کرده ایم.
    با بهره گیری از فن آوری های پیشرفته تحقیقاتی و آزمایشگاهی ، تیم اختصاصی توسعه محصول و خطوط تولید مدرن مجهز ، محصولات با کیفیت بالا اکنون مورد اعتماد مشتریان ایالات متحده آمریکا ، اروپا ، آسیای جنوب شرقی و غیره است.

    بستن
محصولات
درزگیر PU ساختمانی DM235
درزگیر PU دکوراسیون DM232
چسب الکترونیکی PU DM241
چسب فلورسنت PU DM251