ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۷۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۲۶۵ Qingshan St,Licang ۲۶۶۰۴۳,Qingdao,China
  • درباره ما : شرکت لاستیک چینگدائو بورون در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد ، واقع در چینگدائو ، چین. ما یک تولید کننده حرفه ای هستیم که بر روی راه حل های محصولات پلاستیکی و لاستیکی متمرکز شده ایم. این نمایانگر کیفیت بالا است و توسط تیم متخصصان تضمین کیفیت و گواهینامه های پشتیبانی می شود. کارخانه آن بیش از ۲۵۰۰ متر مربع زمین را اشغال می کند. مشتریان اصلی ما از اروپا ، آمریکا و اقیانوسا می آیند ، به عنوان مثال: انگل ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت لاستیک چینگدائو بورون در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد ، واقع در چینگدائو ، چین. ما یک تولید کننده حرفه ای هستیم که بر روی راه حل های محصولات پلاستیکی و لاستیکی متمرکز شده ایم. این نمایانگر کیفیت بالا است و توسط تیم متخصصان تضمین کیفیت و گواهینامه های پشتیبانی می شود. کارخانه آن بیش از ۲۵۰۰ متر مربع زمین را اشغال می کند. مشتریان اصلی ما از اروپا ، آمریکا و اقیانوسا می آیند ، به عنوان مثال: انگلیس ، ایالات متحده آمریکا ، اسپانیا ، دانمارک ، آلمان ، استرالیا ، فنلاند.
    "رهبری از طریق کیفیت و خدمات ، ایجاد ارزش برای مشتریان ایجاد آینده برای خود" به عنوان شعار ما است. از دوستان خارج از کشور برای بازدید از شرکت ما خوش آمدید. منتظر حمایت بیشتر شما هستم!

    بستن