ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۸۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : NO#۲, Jingyuan Road, Xiabian Community, Chang'an Town, Dongguan ,Guangdong , P.R.C. ۵۲۳۸۷۸
  • درباره ما : یک تولید کننده خدمات یک مرحله ای برای هر دو قالب پلاستیکی تزریق یک / دو ، قطعات پلاستیکی تزریق یک / دو ، محصولات چرم ، مونتاژ و یک شرکت خدمات بسته بندی است. ما لوازم جانبی را برای گوشی های هوشمند و تبلت ها و همچنین لوازم الکترونیکی تولید کرده ایم که در سراسر جهان فروخته می شوند. ما محصولات را مستقیماً به ایالات متحده ، آفریقا ، اروپا ، استرالیا ، آسیای جنوب شرقی ، هنگ کنگ ، ماکائو ، تایو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تولید کننده خدمات یک مرحله ای برای هر دو قالب پلاستیکی تزریق یک / دو ، قطعات پلاستیکی تزریق یک / دو ، محصولات چرم ، مونتاژ و یک شرکت خدمات بسته بندی است. ما لوازم جانبی را برای گوشی های هوشمند و تبلت ها و همچنین لوازم الکترونیکی تولید کرده ایم که در سراسر جهان فروخته می شوند. ما محصولات را مستقیماً به ایالات متحده ، آفریقا ، اروپا ، استرالیا ، آسیای جنوب شرقی ، هنگ کنگ ، ماکائو ، تایوان ، پکن ، شانگهای ، گوانگژو و غیره حمل کرده ایم. مشتریان اصلی ما از خارج از کشور هستند. ما همچنین بر سهم بازار داخلی چین تمرکز می کنیم.
    شرکت ، مکانهای محدود در مشهورترین شهر تولیدی هستند: شهر چانگان ، شهر دونگوان ؛ ۳۵ دقیقه با فرودگاه بین المللی شنژن ، ۴۰ دقیقه با شهر گوانگژو ، ۴۵ دقیقه با گمرک هنگ کنگ فاصله دارد. ما با ادغام هر بخش مربوطه در شرکت خود در زمینه تولید ، تحقیق و توسعه ، ساخت و بازاریابی تخصص داریم.
    توسط سیستم های مدیریت تأیید شده است ، محصولات همه فرآیند بازرسی را در داخل و همچنین از طریق برای بازرسی در صورت لزوم انجام می دهند. محصولات مطابق با استانداردهای تعیین شده توسط ، بدون هالوژن و غیره هستند. شرکت ما می تواند انواع کارها را برای پوشش تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی ، توسعه مدل در کارگاه ما انجام دهد. ما یک دستگاه برش لیزری ، پیش نویس با کمک رایانه و توانایی ارائه نمونه های مهندسی در دسترس داریم. شناسه می تواند در طراحی ، توسعه قالب ، تولید و بسته بندی و کل فرآیند مونتاژ نقش داشته باشد.
    روحیه شرکت: دقیق ، عملی ، با انگیزه ، مبتکر ،
    فلسفه شرکت: ارائه خدمات عالی ، کیفیت خوب ، تحویل به موقع و قیمت گذاری رقابتی برای کمک به مشتریان در تکمیل کارآیی توسعه و آوردن محصولات به طور موثر به تولید انبوه

    بستن