ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۷۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۶, Zhuqiao Road, Yixing Economic Development Zone, Yixing, Wuxi, Jiangsu, China
  • درباره ما : جیانگ سو (شرکت سابق، آموزشی ویبولیتین) یک شرکت با تکنولوژی پیشرفته است که در زمینه تحقیق و توسعه ، ساخت ، فروش و ساخت ژئوممبران و لوازم جانبی آن متخصص است. این شرکت با حمل و نقل بسیار مناسب در منطقه توسعه اقتصادی و فناوری واقع شده است.از زمان تاسیس در سال ۱۹۹۸ ، این شرکت متعهد به نوآوری در فن آوری ، خدمات فن آوری و صرفه جویی در انرژی و کاهش انتشار ، چندین شماره ۱ داخلی را تاسیس کرده است ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    جیانگ سو (شرکت سابق، آموزشی ویبولیتین) یک شرکت با تکنولوژی پیشرفته است که در زمینه تحقیق و توسعه ، ساخت ، فروش و ساخت ژئوممبران و لوازم جانبی آن متخصص است. این شرکت با حمل و نقل بسیار مناسب در منطقه توسعه اقتصادی و فناوری واقع شده است.
    از زمان تاسیس در سال ۱۹۹۸ ، این شرکت متعهد به نوآوری در فن آوری ، خدمات فن آوری و صرفه جویی در انرژی و کاهش انتشار ، چندین شماره ۱ داخلی را تاسیس کرده است ، بیش از ۱۰ اختراع و اختراع ثبت شده ملی داشته است ، از پروژه ملی نوآوری فناوری پشتیبانی دریافت کرده است صندوق ، و انتقال از یک شرکت تولیدی به یک شرکت نوآور را به پایان رسانده است. این شرکت دارای ۵ خط تولید اتوماتیک مدرن با ظرفیت تولید سالانه تا ۲۲۰۰۰ تن است. محصولات اصلی عبارتند از ژئوممبران صاف ، ژئوممبران بافت ، ژئوممبران کامپوزیت رشته / فیبر اصلی و لوازم جانبی آنها.
    این شرکت در تصویب گواهینامه های سیستم مدیریت بین المللی و پیشگام است و در حال حاضر برای صدور گواهینامه و تأیید صلاحیت آزمایشگاه ملی اقدام می کند ، در همین حال شرکت به طور فعال درگیر کار استاندارد سازی برای توسعه سالم صنعت ژئوسنتتیک است تا ترویج ، به طور متوالی در زمینه تدوین استاندارد ملی ، بازنگری در استاندارد صنعتی ۲۰۱۱ توسط وزارت ساخت کار کرده و در تدوین استاندارد "مواد اولیه پلی اتیلن با چگالی بالا برای "قسمت.
    این شرکت دارای صلاحیت ساخت سطح ۲ حفاظت از محیط زیست ، صلاحیت ضد آب و حفاظت در برابر خوردگی ساختمان ساخت ۲ و صلاحیت سطح ۳ برای ساخت پروژه های عمومی شهرداری است ، این شرکت می تواند خدمات و مشاوره جامع را برای پروژه های ضد نشت ارائه دهد. ما صمیمانه آماده همکاری با همه مشتریان و شرکای خود در داخل و خارج هستیم تا با هم برنده شویم و هر پروژه زیست محیطی را که به نفع کشور و مردم باشد به خوبی انجام دهیم.
    این شرکت به کد رفتار "صداقت و فروتنی" پایبند است ، به فلسفه تجارت "طولانی مدت" پایبند است ، به توسعه استراتژیک مارک پایبند است ، تصویر تجاری را تبلیغ می کند ، را به عنوان ایده اصلی ، ایجاد معنای منحصر به فرد شرکت فرهنگی ، برای این اهداف ، مایل است مسئولیت اجتماعی بیشتری را به عهده بگیرد.

    بستن