ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۷۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Building۳۴, No ۵۳۶ ,ShunFeng RD, Yuhang, Hangzhou, China ۳۱۰۰۱۰
  • درباره ما : یک شرکت در چین در صنعت سیستم های پوشش پودر الکترواستاتیک است. ما مبتکر تجهیزات پوشش پودر هستیم و بسیاری از کشورها را صادر می کنیم. امروزه یک شرکت در حال رشد در صنعت تجهیزات پوشش پودر است و طی چند سال گذشته به دلیل کیفیت بالا و راهکارهای بهره وری ، به عنوان مارک برتر تجهیزات پوشش پودر شناخته شده است. سیستم های پوشش منبع شما برای تمام نیازهای شما به تجهیزات پوشش پودر است. با استاندارد مطاب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت در چین در صنعت سیستم های پوشش پودر الکترواستاتیک است. ما مبتکر تجهیزات پوشش پودر هستیم و بسیاری از کشورها را صادر می کنیم.
    امروزه یک شرکت در حال رشد در صنعت تجهیزات پوشش پودر است و طی چند سال گذشته به دلیل کیفیت بالا و راهکارهای بهره وری ، به عنوان مارک برتر تجهیزات پوشش پودر شناخته شده است. سیستم های پوشش منبع شما برای تمام نیازهای شما به تجهیزات پوشش پودر است. با استاندارد مطابقت دارد.
    ما تجهیزات پیشرفته تولید و پردازش ، مانند پرس پانچ ، پرس عمومی ، ماشین برش ، ماشین خم ، دستگاه فرز ، تراش ، کاشی های دقیق و سایر تجهیزات را داریم.
    ما ۱۰ سال مهندس باتجربه داریم که در زمینه های الکترونیکی ، مکانیکی ، نقاشی و تیم فروش ما می توانند به زبان های انگلیسی ، اسپانیایی ، آلمانی برای کشورهای مختلف صحبت کنند.
    دامنه محصولات ما از خط کامل پوشش پودر تا غرفه اسپری پودر ، اجاق گاز ، سیستم پوشش پودر دستی ، قطعات یدکی برای تفنگ پوشش پودر مختلف است.
    اولین انتخاب شما برای اتمام پوشش پودر است.

    بستن