ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۳۲ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCVMka_6FlZmHwHAzDnpSY6A
  • آدرس : Suite ۷۱۸,No.۷۸ Jiefangzhuang Road,Guangzhou,۵۱۰۴۴۰ P.R.China
  • درباره ما : گوانگژو محصولی را ارائه می دهد که تعادل زیادی بین قیمت و کیفیت دارند. ما شرکت صادراتی بزرگترین تولید کننده چینی رنگ خودرو هستیم.شرکت ما انواع مختلفی از محصولات را عرضه می کند. کیفیت بالا و قیمت مناسب. ما برای مدیریت و "کیفیت صفر ، نقص صفر ، شکایت صفر" به عنوان هدف کیفیت ، به اصل "کیفیت اول ، اول خدمات ، بهبود مستمر و نوآوری برای دیدار با مشتریان" پایبند هستیم. برای کامل کردن خدمات ما. به ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گوانگژو محصولی را ارائه می دهد که تعادل زیادی بین قیمت و کیفیت دارند. ما شرکت صادراتی بزرگترین تولید کننده چینی رنگ خودرو هستیم.
    شرکت ما انواع مختلفی از محصولات را عرضه می کند. کیفیت بالا و قیمت مناسب. ما برای مدیریت و "کیفیت صفر ، نقص صفر ، شکایت صفر" به عنوان هدف کیفیت ، به اصل "کیفیت اول ، اول خدمات ، بهبود مستمر و نوآوری برای دیدار با مشتریان" پایبند هستیم. برای کامل کردن خدمات ما.
    به عنوان بزرگترین تولید کننده رنگ خودرو در چین ، تنها شرکتهایی است که می تواند علاوه بر پوششهای درخشان از یک سیستم جهانی تطبیق رنگ ، بلکه انواع دیگر محصولات جدید را برای بدنه خودرو نیز تهیه کند. این شرکت در سال ۱۹۹۵ تاسیس شده است و به دلیل تمرکز مداوم بر مشتریان ما و تعهد تحقیق مداوم برای توسعه و ارائه تعادل ایده آل بین عملکرد و قیمت ، در صنعت از شهرت خوبی برخوردار است. و شرکت ، زیرمجموعه ، مسئول صادرات است.
    ما دو کارخانه داریم ، یکی در شهر و دیگری در ، با بیش از ۱۰۰۰۰۰ متر مربع مساحت. این انبار از اندازه های مختلف برای اهداف مختلف ، بخش تحقیق و توسعه ، ساختمان اداری ، فضای فعالیت و باغها تشکیل شده است. ما در سیستم های اصلاح اتوماتیک از مقاومت کم تا مقاومت بالا ، محصولات از رنگ های آماده و تونرهای رنگی تا پرایمرهای مقدماتی و کمکی تخصص داریم. رنگ مورد انتظار بر پایه آب در حال ظهور است که برای مناطق تنظیم شده محیط زیست مناسب است. ما با دقت تمام مراحل توسعه و تولید را شروع می کنیم ، از تأمین کننده های مواد اولیه درجه یک مانند و گرفته تا تجهیزات حرفه ای و درجه یک خریداری شده توسط گروه آلمان برای کنترل کیفیت.
    واقع در شهر گوانگژو ، تنها ۱۵ دقیقه با فرودگاه بین المللی گوانگژو فاصله دارد. ما یک تیم فروش بین المللی حرفه ای و سرویس گرا هستیم. تخصص در امور صادرات و حمل و نقل ما را قادر می سازد محصولات و خدمات خود را به روشی رضایت بخش ارائه دهیم. کارکنان ما با انگلیسی ، فرانسوی ، روسیه و اسپانیایی آشنا هستند ، همه آنها از زمینه های مختلف آموزشی و بازاریابی هستند. ما از سرویس دهی مناسب به هر سفارش مطمئن هستیم. تیم جوان ، پرشور و مشتری مدار ، منتظر رضایت شما هستند ، که به نوبه خود ما را به سریعترین رشد خود هدایت می کند.
    ما خوب کار می کنیم و هدف عالی داریم. کیفیت محصول همیشه عقل سلیم اساسی ما برای ماندن در صنعت است. ارزش اضافی که ایجاد می کنیم قدرت دوم ماست. ما به مشتریان خود ابزارهای مختلف بازاریابی و برنامه های همکاری را ارائه می دهیم. سوالات بسیار استقبال می شود. در اختیار شما هستند.

    بستن