ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۹۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۴۰۱, No.۱۲۹,Huangyuan Road, Baiyun District, Guangzhou, Guangdong
  • درباره ما : دفتر مرکزی شرکت ، در سال ۲۰۰۰ تأسیس شد و مقر اصلی آن در گوانگژو است. با پایگاه تولیدی واقع در شهر شیمیایی یک شرکت شیمیایی حرفه ای است که با بخش های تحقیق علمی ، تولید و بازاریابی برای پوشش با عملکرد بالا سازگار با محیط زیست ترکیب شده است. با مجهز بودن به پیشرفته ترین تولید ، امکانات آزمایش و همچنین همکاری با متخصصان شیمی ، نقش اصلی را در تحقیق و توسعه در صنعت پوشش در چین با محصولات اصلی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    دفتر مرکزی شرکت ، در سال ۲۰۰۰ تأسیس شد و مقر اصلی آن در گوانگژو است. با پایگاه تولیدی واقع در شهر شیمیایی یک شرکت شیمیایی حرفه ای است که با بخش های تحقیق علمی ، تولید و بازاریابی برای پوشش با عملکرد بالا سازگار با محیط زیست ترکیب شده است. با مجهز بودن به پیشرفته ترین تولید ، امکانات آزمایش و همچنین همکاری با متخصصان شیمی ، نقش اصلی را در تحقیق و توسعه در صنعت پوشش در چین با محصولات اصلی شامل رنگ های تصفیه مجدد خودرو ، رنگ های صنعتی و رنگ های کف بازی کرده است.
    همیشه بازارمحور و مشتری مدار را در تلاش برای دستیابی به کیفیت قابل اعتماد و پیشرفت های پایدار نگه داشته است.
    بر اساس تحقیقات و تحقیقات مداوم در مورد پوشش و رنگ در بیش از ۲۰ سال ، برای ساخت مارک های با شهرت بالا در بازار ، تجربه غنی در تولید و نوآوری رنگ را جمع آوری کرده است. به عنوان استاندارد ارزیابی صنعتی ، موفق به کسب افتخارات و جوایزی مانند "شرکت فناوری پیشرفته و جدید استان گوانگدونگ" ، "شرکت اعتباری صنعت پوشش گوانگدونگ" ، "شرکت گل سرسبد صنعت پوشش استان گوانگدونگ" ، "۱۰ مورد برتر با کیفیت قابل اعتماد" شده است مارک های مخصوص پوشش حرفه ای ". به عنوان نمادهای رضایت مندی زیاد مشتری ، میزان شکایت مشتری از بسته به مدیریت دقیق تولید و بازاریابی به ۰ می رسد.
    شرکت شیمیایی ، به عنوان یک شرکت حرفه ای نقاشی ، همیشه به مفهوم محصول "تمرکز بر حفاظت از محیط زیست ، نزدیک به زندگی" و تمرکز بر تحقیق و توسعه و تولید محصولات پایبند بوده است. با فعالانه پاسخ دادن به مقررات ملی اجرای حفاظت از محیط زیست ، که در ۱ ژانویه ۲۰۱۵ به طور رسمی منتشر شد ، کنترل دقیق تولید را ارتقا داد و امکانات محافظت از محیط زیست را برای کاهش ضایعات و بی فایده بودن ارتقا داد. ادامه خواهد داد و مشتری مداری را به عنوان ارزش اصلی در نظر خواهد گرفت و برای آینده ای شگفت انگیز تلاش بی وقفه خواهد کرد.

    بستن