ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۹۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : Unit ۱۷۰۵-۱۷۰۹, Building A۳, Greenland Central Plaza, ۵۰ Science Avenue, Huangpu District, Guangzhou, China (۵۱۰۶۶۳)
  • درباره ما : شرکت ما زیر مجموعه هنگ کنگ است که در زمینه تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش و ساخت تخصص دارد. مارک شخصی ما است. ما انواع مختلفی از رنگها و پوششها مانند رنگهای فلوروکربن ، رنگهای سطح سنگ ، رنگهای بافتی ، بازدارنده های شعله ، رنگهای کف ، پوشش های ضد حریق ، پوشش های عایق ، دیوارهای داخلی و خارجی و پوشش های سیمانی و غیره را تولید می کنیم. با سالها تحقیق و تحقیق تجربه توسعه ، ما نه تنها یک سیستم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ما زیر مجموعه هنگ کنگ است که در زمینه تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش و ساخت تخصص دارد. مارک شخصی ما است. ما انواع مختلفی از رنگها و پوششها مانند رنگهای فلوروکربن ، رنگهای سطح سنگ ، رنگهای بافتی ، بازدارنده های شعله ، رنگهای کف ، پوشش های ضد حریق ، پوشش های عایق ، دیوارهای داخلی و خارجی و پوشش های سیمانی و غیره را تولید می کنیم. با سالها تحقیق و تحقیق تجربه توسعه ، ما نه تنها یک سیستم تولید پیشرفته بلکه یک تیم مدیریت فنی و ساخت با کیفیت بالا با پشتیبانی فنی از مارک های شناخته شده رنگ و پوشش جهان ساخته ایم. علاوه بر این ، ما حق همکاری با شرکت های شناخته شده رنگ در سراسر جهان را داریم و می توانیم خدمات سری پوشش را برای مشتریان ارائه دهیم.
    با گذر از سال ها تجربه و سختی ، ما با شهامت تلاش می کنیم و گام به گام با استعدادهای حرفه ای ، سیستم مدیریت علمی و قدرت مالی قوی به یکی از شرکت های معروف رنگ تبدیل می شویم. ما در حال ایجاد یک مارک بین المللی رنگ هستیم ، فرهنگ ملی رنگ را غنی می کنیم. ما به اصل "صداقت ، حرفه ای و پیشرو" پایبند هستیم. با پشتیبانی از مشتریان و کارکنان خود ، ما یک شبکه بازاریابی در سراسر کشور ایجاد می کنیم. علاوه بر این ، ما به بیش از ۱۰۰ کشور و منطقه محصولات می فروشیم و در سراسر جهان شهرت خوبی کسب می کنیم. ما با ایجاد یک مارک بین المللی رنگ ، فرهنگ ملی رنگ را غنی می کنیم.

    بستن