ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۹۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : FL۶, No. C۱۲ Building, Guanghua Road Ningbo R&D Park, Ningbo National Hi-tech zone, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به است که توسط سرمایه گذاری شده است. این یک شرکت مشهور در چین است که در زمینه تحقیق و توسعه مهندسی برق ، ساخت نیروگاه و خدمات مهندسی در تحقیق ، توسعه ، تولید ترانسفورماتور و سیستم های الکتریکی با ولتاژ بالا و پایینشرکت های انتقال و توزیع ما می توانند یک راه حل کامل برای پروژه ارائه دهند!ولتاژ اسمی از.این منطقه در از نینگبو ، استان ژجیانگ واقع شده است که یکی از ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به است که توسط سرمایه گذاری شده است. این یک شرکت مشهور در چین است که در زمینه تحقیق و توسعه مهندسی برق ، ساخت نیروگاه و خدمات مهندسی در تحقیق ، توسعه ، تولید ترانسفورماتور و سیستم های الکتریکی با ولتاژ بالا و پایین
    شرکت های انتقال و توزیع ما می توانند یک راه حل کامل برای پروژه ارائه دهند!
    ولتاژ اسمی از.
    این منطقه در از نینگبو ، استان ژجیانگ واقع شده است که یکی از شهرهای معروف ساحلی در چین است. این حرفه در زمینه پست ، پروژه نیروگاه و تجهیزات کامل برق فعالیت دارد.
    زمینه کار: ساخت ، مهندسی ، ساخت ، اجرا و راه اندازی محصولات الکتریکی . پست کلیدی از ۱۱ کیلو ولت تا ۱۳۲ کیلو ولت.
    کار اصلی ما در کارخانه ترانسفورماتور بازدید از سایت کاربر نهایی ، اندازه گیری و غرق شدن مجدد قبل از توسعه و ارائه یک راه حل اقتصادی ترانس برای مشتری است. مهندسی ، ساخت ، اجرا ، راه اندازی و تعمیر انواع ترانسفورماتورها .
    این محصولات عمدتا در کارخانه های تولید فولاد ، در نیروگاه های سوخت فسیلی انرژی ، نیروگاه های هسته ای ، سیستم های راه آهن ، مترو و فرودگاه مورد استفاده قرار می گیرند. تولید نیروی باد؛ ساخت نیروگاه برق آبی؛ نیروگاه بین المللی تولید برق؛ انتقال و توزیع پست برق؛ سیستم توزیع برق املاک مسکونی و غیره.
    محصول کارخانه ترانسفورماتور شامل موارد زیر است:
    ترانسفورماتور دو سیم پیچ سه فاز ، ترانسفورماتور قدرت ژنراتور ، ترانسفورماتور قدرت اتوماتیک ، ترانسفورماتور یکسو کننده برای هر صنعت ، ترانسفورماتور کوره ، ترانسفورماتور متحرک ، ترانسفورماتور کششی و راکتور ، ترانسفورماتور کمکی و آماده به کار نیروگاه ، ترانسفورماتور برای پستهای ستون فقرات و شبکه های توزیع ترانسفورماتور برای شرکت های متالورژی و غیره
    برای دستیابی به هدف استراتژیک شرکت مبنی بر قدرتمندتر ، بزرگتر و برتر بودن ، ما در بازارهای جهانی توزیع و توزیع برق به توسعه خود ادامه می دهیم. و ما همچنین تیم خود را به طور فعال به این رقابت متصل می کنیم ، که ماموریت "تامین کننده ترانسفورماتور درجه یک در سراسر جهان" است
    اول ، راهنماها ، نقشه ها و راهنمای نصب اطلاعات ، دستورالعمل هایی را در مورد نحوه کار ، ذخیره ، مونتاژ و مونتاژ ترانسفورماتورها ارائه می دهند.
    استفاده از سیستم های انرژی:
    نیروگاه سوخت فسیلی ، کارخانه فولاد ، راه آهن زیرساختی ، تولید بین المللی ، پست ، نیروگاه برق آبی ، پست برق بادی ، انتقال و توزیع.
    ما در پروژه های کامل تولید تجهیزات ، پست ، انتقال و توزیع ۴۰۰ ولت ۳۳۰ کیلوولت ، به ویژه در نیروگاه ، ساخت پست و خط انتقال ، از جمله ساخت ، تجهیزات کامل ، نصب ، راه اندازی و خدمات پس از فروش ، تجربه عالی و ظرفیت خوبی داریم ، و همچنین راه حلهای کامل برق را با توجه به نیاز مشتری طراحی کنید. ما عمدتا خدماتی برای هیئت مدیره برق بین المللی دولت ، پیمانکار ساخت و ساز برق ، پیمانکار پروژه برق ، کارخانه ها و پروژه برق در جهان هستیم.
    برای دستیابی به هدف استراتژیک شرکت - قوی تر ، بزرگتر و برتر بودن - ما همچنان در بازارهای انتقال و توزیع نیروی جهانی گسترش می یابیم. و ما تیم خود را به طور فعال درگیر این رقابت می کنیم و رسالت "تامین کننده درجه یک جهانی لوازم الکتریکی" را دنبال می کنیم.

    بستن