ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۷۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۴۵۶, Taian Middle Road, Yinzhou, Ningbo, China
  • درباره ما : بنیانگذار گروه آقای دیوید هونگ معتقد بوده است که "سرعت توسط کارمندان ایجاد می شود" گروه یک شرکت منحصر به فرد است که توسط مأموریت ، چشم انداز و ارزش ها اداره می شود.از زمان تأسیس ، همیشه بر بازار ، ابتدا مشتری ، بقا با کیفیت ، برنده با یکپارچگی ، توسعه خلاقانه و موفقیت با نام تجاری اصرار داشته است. با تکیه بر منابع با کیفیت بالا ، بنیاد برجسته فناوری ، قدرت تحقیق و توسعه قوی و مفاهیم نوآو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بنیانگذار گروه آقای دیوید هونگ معتقد بوده است که "سرعت توسط کارمندان ایجاد می شود" گروه یک شرکت منحصر به فرد است که توسط مأموریت ، چشم انداز و ارزش ها اداره می شود.
    از زمان تأسیس ، همیشه بر بازار ، ابتدا مشتری ، بقا با کیفیت ، برنده با یکپارچگی ، توسعه خلاقانه و موفقیت با نام تجاری اصرار داشته است. با تکیه بر منابع با کیفیت بالا ، بنیاد برجسته فناوری ، قدرت تحقیق و توسعه قوی و مفاهیم نوآورانه پیشرفته ، به تدریج یک مدل مدیریتی علمی و کارآمد مناسب برای توسعه خود شرکت را جستجو می کند. با پایبندی به مأموریت شرکتی "ایجاد ثروت با هم و رفاه اجتماعی" ، هدف توسعه "جمع آوری ذات صنعت برای ایجاد یک شاد" ایجاد شده است. حمایت از فلسفه تجارت "پنج فرهنگ + پنج جامعه" ؛ حمایت از روحیه سازمانی "اولین شغل ، صداقت ، اتحاد و همکاری و نوآوری" و "توجه به جزئیات ، تقویت اجرای ، کنترل روند و دستیابی به بازده بالا" سبک کار ، عمیق ارتقا بهینه سازی فرآیند ، تحقق نوآوری در مدل کسب و کار و تلاش برای ایجاد یک سیستم مدیریتی که پاسخگوی نیازهای متفاوت مشتریان باشد.
    بر اساس یک سیستم محصول کامل ، تجربه عملی غنی و تیم خدمات حرفه ای ، یک رقابت اصلی قوی ایجاد کنید. به فلسفه تجارت "کانالهای صنعتی به عنوان بنیاد ، خدمات به مشتری به عنوان هسته اصلی ، تحقیق و توسعه و تجارت به عنوان نیروی محرکه و مدیریت ریسک به عنوان ضمانت" پایبند باشید. پس از سالها توسعه ، این صنعت زمینه های زیادی از جمله صنعت جدید فناوری مواد ، سرمایه گذاری و بهره برداری از املاک و مستغلات تجاری ، سرمایه گذاری و بهره برداری از هتل سازی ، سرمایه گذاری و بهره برداری از پارک های صنعتی ، سرمایه گذاری و بهره برداری از صنعت فرهنگی و غیره را پوشش می دهد. تلاش برای تبدیل شدن به یک گروه مشترک شرکتی با "سرمایه گذاری متنوع ، عملیات حرفه ای ، مدیریت علمی و عملیاتی با کیفیت بالا".
    به عنوان یک شرکت با احساس مسئولیت و رسالت اجتماعی ، همه کارمندان از حزب ، میهن پرستی حمایت می کنند و ارزشهای اصلی سوسیالیست را تمرین می کنند. نشان دادن ارزش در فعالیتهای اقتصادی و به حداکثر رساندن منافع شرکت. در عین حال ، همچنین از مفهوم تعهد به رفاه اجتماعی "بهره مندی از زمان ، مشارکت صادقانه در جامعه" حمایت می کند ، به طور فعال در فعالیت های مختلف رفاه اجتماعی و خیریه شرکت می کند و به طور م هماهنگی را توسعه می دهد توسعه پایدار جامعه
    در استراتژی آینده ، ما به طور جامع به استراتژی ملی پاسخ خواهیم داد ، فرصت های تاریخی دور جدید انقلاب فناوری و صنعتی را غنیمت شمرده ، فرصت ها و مدل های جدید تجاری را برای همکاری فعالانه کشف خواهیم کرد و به طرح فرامرزی ، مزایای مکمل ، سود متقابل خواهیم رسید. ، و توسعه پایدار. در عملیات و مدیریت فعلی ، همچنان به مشتری مداری ، نوآوری به عنوان نیروی محرکه ، تجربه موفقیت آمیز موجود به عنوان اساس و خدمات عالی به عنوان مفهوم پایبند باشید و همچنان ارزش بالاتری برای مشتریان ایجاد کرده و سالم تر برای خود ایجاد کنید. ، یک اکوسیستم زنجیره ای صنعتی کامل و پر رونق ، خارج از یک مدل تجاری همه جانبه که توسط عملیات صنعتی دو چرخ و مدیریت سرمایه ، بازارهای داخلی و بین المللی هدایت می شود.

    بستن