ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۱۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۶, Anmin Road,Xiang Cheng District- ۲۱۵۱۴۳ Suzhou, China.
  • درباره ما : شرکت میلیون تن مواد جدید (سوژو) ، آموزشی ویبولیتین ، یک شرکت با فناوری پیشرفته با تحقیق و توسعه و فروش به عنوان عامل اصلی است. به طور عمده در تحقیق و توسعه و فروش محصولات کاغذ انتقال تصعید حرارتی و تصعید حرارتی محصولات سری جوهر پخش می شود.به منظور پاسخگویی به توسعه سریع بازارهای خارجی ، این شرکت یک تیم تحقیق و توسعه با دکتر مهندسی به عنوان هسته اصلی ایجاد کرده است و همکاری نزدیک با دانشگ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت میلیون تن مواد جدید (سوژو) ، آموزشی ویبولیتین ، یک شرکت با فناوری پیشرفته با تحقیق و توسعه و فروش به عنوان عامل اصلی است. به طور عمده در تحقیق و توسعه و فروش محصولات کاغذ انتقال تصعید حرارتی و تصعید حرارتی محصولات سری جوهر پخش می شود.
    به منظور پاسخگویی به توسعه سریع بازارهای خارجی ، این شرکت یک تیم تحقیق و توسعه با دکتر مهندسی به عنوان هسته اصلی ایجاد کرده است و همکاری نزدیک با دانشگاه سوژو و دانشگاه علم و صنعت سوژو برای انجام مشترک پروژه های اصلی فنی ایجاد کرده است.
    در همان زمان ، شرکت سرمایه گذاری در بسیاری از تولید کنندگان کاغذ انتقال داخلی و تولید کنندگان جوهر را به انجام رسانده است ، و ادغام زنجیره صنعتی و عملکرد حرفه ای محصولات مختلف را انجام داده و دارای مزایای فنی واضح و حرکت سریع در انتقال کاغذ تصعید حرارتی و جوهر پراکنده تصعید حرارتی .

    بستن