ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۴۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۹,Lishan north road,Jinan,Shandong,China
  • درباره ما : تولید کننده و صادر کننده متمرکز بر اتر سلولز و عملکرد پلیمر قابل پخش مجدد در امارات متحده عربی است. ما از زمان تاسیس در سال ۲۰۰۸ ، سلولز اتر با کیفیت بالا ارائه داده ایم که می تواند نیازهای صنایع مختلف در ساخت و ساز ، رنگ و پوشش ، مواد شوینده ، حفاری روغن و بسیاری از برنامه ها را برآورده کند.۲ کارخانه تولید در استان شاندونگ ، اصلی ترین دستگاه ها از آلمان هستند ، محصولات از طریق سیستم پیش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولید کننده و صادر کننده متمرکز بر اتر سلولز و عملکرد پلیمر قابل پخش مجدد در امارات متحده عربی است. ما از زمان تاسیس در سال ۲۰۰۸ ، سلولز اتر با کیفیت بالا ارائه داده ایم که می تواند نیازهای صنایع مختلف در ساخت و ساز ، رنگ و پوشش ، مواد شوینده ، حفاری روغن و بسیاری از برنامه ها را برآورده کند.
    ۲ کارخانه تولید در استان شاندونگ ، اصلی ترین دستگاه ها از آلمان هستند ، محصولات از طریق سیستم پیشرفته بالاترین سطح کیفیت و سازگاری را حفظ کرده اند.
    لاندو با پشتیبانی از یک آزمایشگاه کاملاً مجهز در جینان ، با تیمی از مهندسان و شیمی دانان واجد شرایط ، آزمایشات منظمی را برای حفظ کیفیت مواد اولیه و محصولات نهایی انجام می دهد. در تلاش ما برای به حداکثر رساندن رضایت مشتری ، بسیاری از نوآوری های جدید برای پاسخگویی به نیازهای خاص بازار و مشتری ساخته شده است. ماموریت لاندو ارائه محصولات نوآورانه با قیمت های مقرون به صرفه با پشتیبانی قوی از خدمات به مشتریان است.

    بستن