ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۸۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Adhesive Chemical Industrial Park, Linyi City, Shandong Province, China
  • درباره ما : شاندونگ شرکت فناوری شیمیایی ، آموزشی ویبولیتین در شهر ، استان شاندونگ است. این یک شرکت فناوری مدرن است که تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش و تجارت را با هم ادغام می کند.این شرکت عمدتا در تحقیق و توسعه و ترویج مواد سازگار با محیط زیست جدید مبتنی بر آب مانند سری اپوکسی منتقله از آب ، رزین اپوکسی منتقله از آب ، سخت کننده اپوکسی منتقل شده از آب ، رنگ کف اپوکسی و غیره درگیر است. . محصولات این شرک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شاندونگ شرکت فناوری شیمیایی ، آموزشی ویبولیتین در شهر ، استان شاندونگ است. این یک شرکت فناوری مدرن است که تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش و تجارت را با هم ادغام می کند.
    این شرکت عمدتا در تحقیق و توسعه و ترویج مواد سازگار با محیط زیست جدید مبتنی بر آب مانند سری اپوکسی منتقله از آب ، رزین اپوکسی منتقله از آب ، سخت کننده اپوکسی منتقل شده از آب ، رنگ کف اپوکسی و غیره درگیر است. . محصولات این شرکت به طور گسترده ای در ساخت و ساز ، دکوراسیون ، بهسازی منزل ، لوازم خانگی ، اتومبیل ، لوازم ، حمل و نقل ، صنایع سبک ، برق و سایر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.
    این شرکت همیشه از فلسفه تجارت استعداد به عنوان پایه و فن آوری به عنوان پشتیبانی و با تمرکز بر توسعه سبز پیروی کرده است. با تلفیق فناوری اطلاعات پیچیده و واقعیت خاص شرکت های داخلی و خارجی ، راه حل های کاملی برای کمک به شرکت ها در دستیابی به روزآوری صنعتی در اختیار شرکت ها قرار می دهد. به طوری که شرکت ها همیشه می توانند مزیت رقابتی خود را در رقابت شدید بازار حفظ کنند.
    این شرکت گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت ، گواهینامه سیستم مدیریت محیط زیست ، ارزیابی بهداشت و ایمنی شغلی را دریافت کرده است. و این شرکت چندین حق ثبت اختراع مربوط به مواد کاربردی جدید سازگار با محیط زیست به دست آورده است.

    بستن