ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۳۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : No ۴, Chengye Road, Daliang, Shunde, Foshan, Guangdong, China
  • درباره ما : شرکت مواد جدید گوانگدونگ ؛ آموزشی ویبولیتین یک تولید کننده و صادر کننده حرفه ای است. در سال ۲۰۰۲ تاسیس شد و به یکی از بزرگترین تولید کنندگان پوشش در چین تبدیل شده است. ما در توسعه طراحی و تولید سری رنگ خودرو تخصص داریم.ما در گوانگدونگ ، چین با دسترسی راحت به حمل و نقل و محیط توسعه قوی هستیم. همه محصولات ما با استانداردهای بین المللی کیفیت مطابقت دارند و در بازارهای مختلف در سراسر جهان بس ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت مواد جدید گوانگدونگ ؛ آموزشی ویبولیتین یک تولید کننده و صادر کننده حرفه ای است. در سال ۲۰۰۲ تاسیس شد و به یکی از بزرگترین تولید کنندگان پوشش در چین تبدیل شده است. ما در توسعه طراحی و تولید سری رنگ خودرو تخصص داریم.
    ما در گوانگدونگ ، چین با دسترسی راحت به حمل و نقل و محیط توسعه قوی هستیم. همه محصولات ما با استانداردهای بین المللی کیفیت مطابقت دارند و در بازارهای مختلف در سراسر جهان بسیار مورد توجه قرار می گیرند.
    ما می توانیم طیف گسترده ای از رنگ های اتومبیل را از قبیل: رنگ های اتوباز ، رنگ های اتوکریل ، پوشش شفاف ، سخت کننده ، تینر ، آستر پلاستیکی ، آستر رویه ، گردن پر کننده آغازگر ، گردن پر کننده بدنه ، چسب ، کنترل شیب ، اسلحه اسپری رنگ و غیره. ما بیش از ۱۲۰ کارمند داریم و کارخانه ما بیش از ۳۰۰۰۰ متر مربع را پوشش می دهد.
    شرکت ما محصولات متنوعی را ارائه می دهد که می تواند خواسته های مختلف شما را برآورده کند. ما به عنوان تأسیس شرکت از اصول اداری "ابتدا کیفیت ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" پیروی می کنیم و همیشه تمام تلاش خود را برای تأمین نیازهای احتمالی مشتریان خود انجام می دهیم. شرکت ما صمیمانه مایل است با همکاری شرکتهایی از سراسر جهان برای تحقق یک وضعیت برد-برد ، زیرا روند جهانی سازی اقتصادی با نیرویی مقاومت ناپذیر توسعه یافته است.

    بستن
محصولات
رنگ پوشش رنگ ماشین آبی دریاچه ای HK312
رنگ مایع ماشین مشکی مخلوط HK307
رنگ خودرو HK301 Snow Blue 1K، رنگ خودرو مجدد
پوشش پایه خودکار رنگ اتومبیل قرمز بوردو HK325
رنگ اکریلیک ماشین سبز طلایی HK316
رنگ مخلوط مایع خودرو سیانین HK314
سیستم مخلوط کردن رنگ خودرو HK506 نقره ای درشت
تولید کننده رنگ خودرو HK501 Extra Fine Silver
تامین کننده رنگ خودرو HK605 Slightly Red Pearl
مخلوط کردن رنگ ماشین مروارید قرمز خوب HK604
پوشش رنگ اتومبیل خودرو با مروارید مس کریستال HK648
روکش لاک شفاف بدنه خودرو HK 860 Special Grade Clear Coat