ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۹۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۴۰۸۸, Block B, Ruifeng Business Center, No. ۲۲ Guimiao Road, Nanshan, Shenzhen ۵۱۸۰۵۴, China
  • درباره ما : شرکت صنایع شنژن (در زیر به عنوان شنژن چینیار) در اکتبر ۱۹۹۷ در شنژن چین تاسیس شد و بیش از ۲۰ سال در زمینه مواد اولیه مانند فلزات ، مواد شیمیایی و الیاف فولاد تخصص دارد. ما به عنوان یک تولید کننده ، تامین کننده ، صادر کننده و شریک حرفه ای ، مواد شیمیایی واجد شرایط ، محصولات مس ، پودر فلز ، الیاف فولاد و غیره را با قیمت های رقابتی تر برای مشتریان در اتحادیه اروپا ، آمریکای شمالی ، آمریکای ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنایع شنژن (در زیر به عنوان شنژن چینیار) در اکتبر ۱۹۹۷ در شنژن چین تاسیس شد و بیش از ۲۰ سال در زمینه مواد اولیه مانند فلزات ، مواد شیمیایی و الیاف فولاد تخصص دارد. ما به عنوان یک تولید کننده ، تامین کننده ، صادر کننده و شریک حرفه ای ، مواد شیمیایی واجد شرایط ، محصولات مس ، پودر فلز ، الیاف فولاد و غیره را با قیمت های رقابتی تر برای مشتریان در اتحادیه اروپا ، آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی و آسیا برای مدت طولانی تهیه می کنیم.
    محصولات ما مواد شیمیایی ، الیاف فولادی (الیاف میکرو استیل با روکش برنجی و الیاف فولاد نسوز) ، محصولات فلزی (پودر تیتانیوم پودر کربنیل آهن ، پودر فولاد ضد زنگ) و غیره را پوشش می دهد. یکی از معتبرترین تامین کنندگان شما است. ما بسیار متشکریم که مشتریان ما سالها به ما اعتماد و پشتیبانی می کنند. ما سعی می کنیم تا به هر مشتری در ذخیره سکه کمک کنیم و محصولات واجد شرایط را با حمل و نقل دقیق با قیمت های رقابتی ارائه دهیم.

    بستن