ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۱۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : Feilaixia Town, Qingcheng District, Qingyuan, Guangdong, China
  • درباره ما : شرکت رنگ ، در مناظر زیبا واقع شده است ، به دلیل داشتن چشمه های آب گرم و شهر توریستی رفتینگ معروف است - شهر گوانگدونگ در چینگ یوان ، کارخانه های پارک صنعتی از شهر ، تولید و فروش اصلی رنگ تعمیر خودرو ، صنعتی رنگ ، تبلیغات رنگ. این شرکت در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد ، این شرکت دارای مجوز و گزارش بازرسی کیفیت محیط زیست است که توسط بخش های مربوطه اداره امور خارجه ایمنی تولید ، حفاظت از محیط زیست و سای ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت رنگ ، در مناظر زیبا واقع شده است ، به دلیل داشتن چشمه های آب گرم و شهر توریستی رفتینگ معروف است - شهر گوانگدونگ در چینگ یوان ، کارخانه های پارک صنعتی از شهر ، تولید و فروش اصلی رنگ تعمیر خودرو ، صنعتی رنگ ، تبلیغات رنگ. این شرکت در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد ، این شرکت دارای مجوز و گزارش بازرسی کیفیت محیط زیست است که توسط بخش های مربوطه اداره امور خارجه ایمنی تولید ، حفاظت از محیط زیست و سایر صنایع و بازرگانی ، بازرسی کیفیت ، مطابق با استاندارد ملی صنایع شیمیایی صادر شده است و کیفیت محصول مورد نیاز ، با خط تولید پیشرفته و فن آوری تولید ، انتخاب مواد اولیه برای مواد اولیه با کیفیت بالا به آلمان ، هلند و ایالات متحده تولید کنندگان شناخته شده ، این شرکت دارای قدرت توسعه محصول مستقل است. تنوع محصول و کیفیت عالی ، پایداری خوب است ، ما مسئول تحویل به بازار و چسبندگی بالا ، قدرت پنهان سازی خوب ، مقاومت در برابر آب و هوا ، پر بودن و براقیت محصولات بسیار خوب ، واجد شرایط با اثر پخت برتر ، سیستم رنگ تحقیق و توسعه مستقل به پالت رنگ به پایان رسیده و ایجاد سیستم تطبیق می تواند به مشتریان از ثبات پشتیبانی کند.
    شرکت ها همیشه به روحیه عملی "عملی ، سخت کوشی ، یکپارچگی ، برد-برد" پایبند هستند ، کارکنان بیش از جنگیدن دارند و سرعت کارآفرینی را متوقف نمی کنند. صنعت جریمه می کند خدا به کسانی که خودشان کمک می کنند کمک می کند. رضایت شما انگیزه ما است ، ما همچنان با خدمات با کیفیت بالا و محصولات رضایت بخش برای جبران اعتماد شوآب به جامعه ادامه خواهیم داد.

    بستن