ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۰۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Nanshan Jingqu Industrial Park, Shiting Town, Xiangcheng District, Zhangzhou, Fujian Province, China
  • درباره ما : شرکت صنایع فوجیان ، آموزشی ویبولیتین آیا یک شرکت با تکنولوژی بالا و خصوصی در ساخت پوشش های پودری حرارت دهنده تخصص دارد. ما در سال ۱۹۹۶ تاسیس شده و پس از بیش از بیست سال توسعه ، ما به یکی از پنج شرکت برتر پوشش پودر در چین تبدیل شده ایم. محصولات ما در داخل و خارج از کشور با کیفیت پایدار ، مقاومت در برابر ضربه خوب ، چسبندگی عالی ، مقاومت در برابر آب و هوا و دامنه نقاشی خوب شهرت زیادی کسب کر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنایع فوجیان ، آموزشی ویبولیتین آیا یک شرکت با تکنولوژی بالا و خصوصی در ساخت پوشش های پودری حرارت دهنده تخصص دارد. ما در سال ۱۹۹۶ تاسیس شده و پس از بیش از بیست سال توسعه ، ما به یکی از پنج شرکت برتر پوشش پودر در چین تبدیل شده ایم. محصولات ما در داخل و خارج از کشور با کیفیت پایدار ، مقاومت در برابر ضربه خوب ، چسبندگی عالی ، مقاومت در برابر آب و هوا و دامنه نقاشی خوب شهرت زیادی کسب کرده اند.
    ما همیشه بر ساخت برند و کنترل کیفیت تمرکز می کنیم. بر اساس سیستم فعلی برای مدیریت اطلاعات خودکار ، ما دستگاه های آزمایشگاهی پیشرو در جهان و خطوط تولید اتوماتیک مدرن تحت سیستم های مدیریت کیفیت بین المللی را ارائه می دهیم ، محصول ما تأییدیه را از سازمان غذا و داروی ایالات متحده دریافت می کند.
    ما همیشه "کیفیت ، خدمات ، نوآوری ، کارآیی" را به عنوان فلسفه بازار در نظر می گیریم ، خود را با تجهیزات کلاس اول ، تجهیزات آزمایش پیشرفته و بهترین خدمات به بازار معرفی می کنیم و با ایده آل های "مردم گرا ، مردم بالاتر از همه" به همه مشتریان خدمت می کنیم ، ابتدا مشتریان ".
    شرکت گروه صنعتی فوجیان ، آموزشی ویبولیتین به بازدید و مشاوره خود خوش آمدید ، منتظر همکاری طولانی مدت و پایدار ، ایجاد آینده ای درخشان هستید.

    بستن