ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۳۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : High-tech Zone Jinan, Shandong, China-۲۵۰۰۰۰
  • درباره ما : یک تولید کننده پیشرو و حرفه ای مواد ضد آب است که مقر اصلی بازاریابی در جینان ، شاندونگ چین است.اگرچه این یک شرکت بسیار جوان و سازمان یافته است ، اما با این وجود تجربه مدیریت غنی از پیشینیان را به خوبی به ارث برده است. این که ما چگونه می دانستیم چگونه محصولات واجد شرایط را تولید و تحویل دهیم ، تنها بخش کوچکی است که می توانیم برای مشتریان خود انجام دهیم. بنابراین چگونگی ارائه راه حل مناسب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تولید کننده پیشرو و حرفه ای مواد ضد آب است که مقر اصلی بازاریابی در جینان ، شاندونگ چین است.
    اگرچه این یک شرکت بسیار جوان و سازمان یافته است ، اما با این وجود تجربه مدیریت غنی از پیشینیان را به خوبی به ارث برده است. این که ما چگونه می دانستیم چگونه محصولات واجد شرایط را تولید و تحویل دهیم ، تنها بخش کوچکی است که می توانیم برای مشتریان خود انجام دهیم. بنابراین چگونگی ارائه راه حل مناسب آب بندی و دستورالعمل های استاندارد استاندارد در آینده بیشتر و بیشتر خواهد شد.
    علی رغم داشتن تیم بازاریابی بسیار جوان ، آنها پرانرژی ، جاه طلب ، پرخاشگر هستند و می توانند دانش حرفه ای بیشتری را از نقش های مختلف بیاموزند و ما قاطعانه بر این باوریم که مشتریان بهترین معلم ، رقبا بهترین انگیزه هستند.
    اکنون ، با تمام وجود به صنایع مهر و موم اختصاص داده شده است ، روش توسعه شرکت های خدمات فناوری در تمام زندگی حفظ خواهد شد.
    ما تلاش می کنیم شریک و دوستی باشیم که مشتریان ما می توانند به آن اعتماد کنند. از همه مهمتر اینکه ما می توانیم از تکنسینهای مجرب خود که می توانند پروژه ها را سریعتر و بهتر بسازند ، دستورالعمل نصب را ارائه دهیم.
    در آینده ، شرکت ، با مسئولیت محدود "رضایت مشتری" و "اعتبار ، کیفیت و خدمات" هدایت می شود تا مارک تجاری خود را ایجاد کرده و بهترین مواد و خدمات را به مشتریان ارائه دهیم.

    بستن