ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۸/F, Building B, Xingbei Mansion, No.۳۹۱ Tongjiang Road, New District, Changzhou, Jiangsu, China
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۲ به عنوان یک سرویس تجاری تاسیس شد و در سال ۲۰۰۶ در یک کارخانه تولیدی سرمایه گذاری کرد --- ، ماموریت ما این است که منبع اصلی ترجیحی برای نصب اجزای با کیفیت بالا و زیر مجامع با هزینه رقابتی برای ها در سطح جهانی. ما تامین کننده قطعات در زمینه هیدرولیک / پنوماتیک / انتقال برای ماشین آلات کشاورزی و سایر ماشین آلات صنعت هستیم. علاوه بر ۳۰۰۰ قطعات استاندارد ، ما همچنین به مشتریان خود ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۲ به عنوان یک سرویس تجاری تاسیس شد و در سال ۲۰۰۶ در یک کارخانه تولیدی سرمایه گذاری کرد --- ، ماموریت ما این است که منبع اصلی ترجیحی برای نصب اجزای با کیفیت بالا و زیر مجامع با هزینه رقابتی برای ها در سطح جهانی. ما تامین کننده قطعات در زمینه هیدرولیک / پنوماتیک / انتقال برای ماشین آلات کشاورزی و سایر ماشین آلات صنعت هستیم. علاوه بر ۳۰۰۰ قطعات استاندارد ، ما همچنین به مشتریان خود مقالات یا مجامع اختصاصی متناسب با کاربردهای خاص را ارائه می دهیم.
    ما در سپتامبر ۲۰۰۶ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت را دریافت کردیم.
    تخصص و کنترل حرفه ای ما بر روی فرآیند تحویل سفارش ، تدارکات و زنجیره های پیمانکاری فرعی ، مشتریان ما را از فرآیند تأمین اجزای مقرون به صرفه و بدون دردسر تضمین می کند.

    بستن